“اثر سینمایی‌های ‘موتورها’ آمادهٔ پخش از شبکه کودک است”

«موتورها» آماده پخش از شبکه کودک است


انیمیشن “موتورها” که به کارگردانی حسن اسدی، نویسندگی علی تهرانی و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسدی است، قرار است به زودی روی آنتن شبکه کودک برود. این انیمیشن برای کودکان ۵ تا ۹ ساله ساخته شده است و در دنیای خیالی، تقابل میان شخصیت‌های به ظاهر مکانیکی ولی با باطنیِ انسانی را روایت می‌کند. قصه این انیمیشن ماجراجویانه درباره “سوسو” موتور سیکلت ۷ ساله است که به علت شغل پدرش، همراه با خانواده‌اش مجبور به مهاجرت به شهر کوچکی به نام کلاچ تپه می‌شوند. “موتورها” به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز انیمیشن سوره به زودی در صدا و سیما قرار است نمایش داده شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، سریال انیمیشن ۵۰ قسمتی «موتورها»، محصول مرکز انیمیشن سوره، به کارگردانی حسن اسدی، نویسندگی علی تهرانی و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسدی آماده نمایش شد و به زودی روی آنتن شبکه کودک می‌رود.

«موتورها» که برای کودکان ۵ تا ۹ ساله تدارک دیده شده، پویانمایی‌ است که در دنیای خیالی، تقابل میان شخصیت‌های به ظاهر مکانیکی ولی با باطنیِ انسانی را روایت می‌کند.

این انیمیشن ماجراجویانه که با تکنیک کات اوت دو بعدی ساخت و ساز شده است، قصه «سوسو» موتور سیکلت ۷ ساله‌ای را روایت می‌کند که به علت شغل پدر، همراه با خانواده‌اش مجبور به مهاجرت به شهر کوچکی با عنوان کلاچ تپه می‌شوند. «سوسو» از این اتفاق راضی نیست تا اینکه …

«موتورها» به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز انیمیشن سوره به زودی در صدا و سیما میزبان مخاطبان می‌شود.


سریال انیمیشن “موتورها”، محصول مرکز انیمیشن سوره، توسط حسن اسدی کارگردانی شده و توسط علی تهرانی نوشته شده است. این سریال ۵۰ قسمتی به زودی در شبکه کودک پخش خواهد شد. “موتورها” یک انیمیشن پویانمایی است که در دنیای خیالی قصه ماجراجویانه‌ای را روایت می‌کند. این انیمیشن با تکنیک کات اوت دو بعدی ساخت و ساز شده است و روایت خیالی “سوسو” موتور سیکلت ۷ ساله که به همراه خانواده‌اش به شهر کلاچ تپه نقل مکان می‌کند را روایت می‌کند. “موتورها” به عنوان جدیدترین محصول مرکز انیمیشن سوره به زودی در صدا و سیما پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *