آقای [نام شخص] به عنوان مدیرکل مخابرات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شد


حامد شیخ‌پور به عنوان مدیرکل جدید مخابرات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شده است. وی دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته سازماندهی استراتژیک رسانه و مخابرات است و تجربه‌های متنوعی در زمینه رسانه و مخابرات دارد. مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید مخابرات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با حضور مدیرعامل شرکت و دیگر مسئولان برگزار شد. در این مراسم، اهمیت ارتباطات سازمانی در سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف برجسته شد و نیاز به استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های نوین برای معرفی خدمات و محصولات شرکت تاکید شد. همچنین، تقویت مخابرات بیرونی و درونی در شرکت تخصصی و فناوری‌محور مخابرات ایران نیز برجسته شد. بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای برندسازی و معرفی توانمندی‌های شرکت نیز تأکید شد. حامد شیخ‌پور همچنین بر اهمیت استفاده از تجارب گذشته، کار تیمی و نگاه تخصص‌محور و روزآمد در بخش مخابرات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، حامد شیخ‌پور با حکم مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به عنوان مدیرکل جدید مخابرات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شده است.

وی دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته سازماندهی استراتژیک رسانه و مخابرات است و رایزن مطبوعاتی نمایندگی دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در مسقط، مدیرکل ارتباطات سازمانی و امور بین‌الملل شرکت پوشش ریسک توسعه و همچنین چندین شرکت تجاری و مالی از جمله سوابق کاری او به شمار می آید.

شیخ‌پور همچنین در حوزه رسانه، سابقه عضویت در هیات مؤسس و شورای سردبیری خبرگزاری‌های دانشجویان ایران (ایسنا)، کار ایران (ایلنا)، باشگاه خبرنگاران جوان، سردبیر و عضو شورای سیاستگذاری خبرگزاری‌های مشرق، ایسنا و فارس، سازماندهی پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری و کارگروه شورای عالی اطلاع‌رسانی حکومت را دارد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید مخابرات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران نیز با تقدیر از محمدرضا بید خام در دوران تصدی این مسؤولیت صبح امروز برگزار شد.

مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه نهاد ارتباطات سازمانی در سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف و تشریح اهمیت فضای مجازی بر ضرورت بکارگیری روش‌ها و تکنیک‌های نوین برای معرفی هر چه بهتر خدمات و محصولات متنوع ارتباطی توسط ارتباطات سازمانی و همچنین اهمیت تقویت مخابرات بیرونی و درونی در شرکت تخصصی و فناوری‌محور مخابرات ایران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن مهم‌خواندن ارتباط با مردم و کارکنان در شرکت گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی درست، می‌توان این امر را محقق کرد و به توسعه و ارائه خدمات مناسب در شرکت دست یافت.

وی با تأکید بر اهمیت نام تجاری سازی در شرکت خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های شرکت مخابرات ایران در حوزه‌های مختلف مالی، اجتماعی و زیرساختی، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و عمومی جامعه و معرفی توانمندی‌های شرکت از درگاه رسانه‌های مورد اعتماد و مورد قبول مردم، در شکل‌گیری و ارتقای نشان تجاری شرکت، نقش مؤثری ایفا می‌کند.

شیخ‌پور نیز در مراسم معارفه خود تأکید کرد که استفاده از تجارب گذشته و کار تیمی و مشارکت‌جویانه به همراه نگاه تخصص‌محور و روزآمد به بخش مخابرات نوین، تضمین‌کننده رسیدن به اهداف سازمانی است.


حامد شیخ‌پور به عنوان مدیرکل جدید مخابرات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شده است. وی دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته سازماندهی استراتژیک رسانه و مخابرات است و رایزن مطبوعاتی نمایندگی دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در مسقط، مدیرکل ارتباطات سازمانی و امور بین‌الملل شرکت پوشش ریسک توسعه و همچنین چندین شرکت تجاری و مالی از جمله سوابق کاری او به شمار می آید. شیخ‌پور همچنین در حوزه رسانه، سابقه عضویت در هیات مؤسس و شورای سردبیری خبرگزاری‌های دانشجویان ایران (ایسنا)، کار ایران (ایلنا)، باشگاه خبرنگاران جوان، سردبیر و عضو شورای سیاستگذاری خبرگزاری‌های مشرق، ایسنا و فارس، سازماندهی پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری و کارگروه شورای عالی اطلاع‌رسانی حکومت را دارد. مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید مخابرات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران نیز با تقدیر از محمدرضا بید خام در دوران تصدی این مسؤولیت صبح امروز برگزار شد. مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه نهاد ارتباطات سازمانی در سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف و تشریح اهمیت فضای مجازی بر ضرورت بکارگیری روش‌ها و تکنیک‌های نوین برای معرفی هر چه بهتر خدمات و محصولات متنوع ارتباطی توسط ارتباطات سازمانی و همچنین اهمیت تقویت مخابرات بیرونی و درونی در شرکت تخصصی و فناوری‌محور مخابرات ایران تأکید کرد. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن مهم‌خواندن ارتباط با مردم و کارکنان در شرکت گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی درست، می‌توان این امر را محقق کرد و به توسعه و ارائه خدمات مناسب در شرکت دست یافت. وی با تأکید بر اهمیت نام تجاری سازی در شرکت خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های شرکت مخابرات ایران در حوزه‌های مختلف مالی، اجتماعی و زیرساختی، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و عمومی جامعه و معرفی توانمندی‌های شرکت از درگاه رسانه‌های مورد اعتماد و مورد قبول مردم، در شکل‌گیری و ارتقای نشان تجاری شرکت، نقش مؤثری ایفا می‌کند. شیخ‌پور نیز در مراسم معارفه خود تأکید کرد که استفاده از تجارب گذشته و کار تیمی ومشارکت‌جویانه به همراه نگاه تخصص‌محور و روزآمد به بخش مخابرات نوین، تضمین‌کننده رسیدن به اهداف سازمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *