قیمت سکه و طلا در مطالعات تاریخی ۴ بهمن ۱۴۰۲ به مبلغ ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

قیمت سکه و طلا ۴ بهمن ۱۴۰۲/ سکه ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد


قیمت سکه امروز به 32 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است، که نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. حباب این سکه روی 6 میلیون و 482 هزار تومان قرار دارد. قیمت گرمی طلای 18 عیار نیز به 2 میلیون و 751 هزار تومان رسیده است، که نسبت به روز گذشته 20 هزار تومان افزایش یافته است. جدول قیمت سکه های مختلف و جدول قیمت طلا نیز در این متن آورده شده است. همچنین قیمت انس طلا در بازار جهانی 2032 دلار و 44 سنت است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز ۴ بهمن ۱۴۰۲ به ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد، همچنین حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۴۸۲ هزار تومان قرار دارد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا به این لحظه ۲ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته افزایش ۲۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکهقیمت امروز (تومان)حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید)۳۲.۷۰۰.۰۰۰۶.۲۱۲.۰۰۰
سکه بهار آزادی۲۹.۷۹۰.۰۰۰۳.۳۰۵.۰۰۰
نیم سکه۱۸.۴۰۰.۰۰۰۵.۱۵۷.۰۰۰
ربع سکه۱۱.۴۰۰.۰۰۰۴.۷۷۶.۰۰۰
سکه گرمی۶.۰۰۰.۰۰۰۲.۷۴۰.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلاقیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار۲.۷۵۱.۵۰۰
۲۴ عیار۳.۶۸۶.۶۰۰
طلای دست دوم۲.۷۱۴.۷۰۰
مثقال طلا۱۱.۹۲۳.۰۰۰
انس طلا۲۰۳۲ دلار و ۴۴ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۰۳۲ دلار و ۴۴ سنت است.


قیمت سکه امروز به ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است و در مقایسه با روز گذشته، قیمت آن ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین، حباب سکه امامی برابر با ۶ میلیون و ۴۸۲ هزار تومان است. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم به ۲ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان رسیده است و در مقایسه با روز گذشته، ۲۰ هزار تومان افزایش داشته است. قیمت سایر انواع سکه‌ها و محصولات طلا نیز در جدول زیر آمده است. همچنین، قیمت انس طلا در بازار جهانی ۲۰۳۲ دلار و ۴۴ سنت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *