مشکلات بازار جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تأثیر قرار گرفت.

طلای جهانی گرفتار کانال نزولی کوتاه مدت


تنش‌های در منطقه غرب آسیا، منجر به تشدید قیمت طلا شده و انتظار می رفت قیمت طلا به بالای ۲۱۰۰ دلار برسد. اما انس طلا در یک کانال نزولی گرفتار شده است و تا زمانی که حمایت ۲۰۰۰ دلاری حفظ شود، قیمت طلا صعودی خواهد بود. اما طلا قادر به شکستن مقاومت‌ها و حد ضرر بسیاری از معامله گران است. در معاملات امروز، قیمت انس طلا در ناحیه ۲۰۲۳ دلار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، با تشدید تنش‌های در منطقه غرب آسیا کارشناسان انتظار داشتند طلای جهانی افزایش قیمت عجیبی را تجربه کرده و به قیمت‌های بالای ۲۱۰۰ دلار برسد.

اما انس طلا ۵ هفته‌ای است که گرفتار یک کانال نزولی شده است، سرمایه گذاران طلا می‌گویند تا زمانی که حمایت ۲۰۰۰ دلار برای انس طلا حفظ شود، رویه انس طلا صعودی خواهد بود و وارد کانال نزولی میان مدت نخواهد شد، اما انس طلا ثابت کرده می‌تواند در یک روز حمایت‌ها و مقاومت‌ها را به راحتی شکسته و حد ضرر بسیاری از معامله گران را بزند.

انس طلا در معاملات امروز هم وضعیت ریزشی را تجربه کرده است و هم اکنون در ناحیه ۲۰۲۳ دلار قرار دارد.


تشدید تنش‌های در منطقه غرب آسیا باعث گرفتاری طلا در کانال نزولی شده است. حمایت ۲۰۰۰ دلار برای انس طلا تاثیر بسیاری در رویه انس طلا خواهد داشت. انس طلا می‌تواند در یک روز حمایت‌ها و مقاومت‌ها را به راحتی شکسته و حد ضرر بسیاری از معامله گران را بزند. انس طلا در حال حاضر در ناحیه ۲۰۲۳ دلار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *