تردد پیوسته همراه با باران در بزرگراه چالوس

تردد روان  همراه با بارش باران در جاده چالوس


امیر معصومی، کارشناس مرکز سازماندهی راه‌های کشور، وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد. او اعلام کرد که تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت برقرار بوده و محور چالوس دارای بارش باران است. تردد نیمه سنگین نیز در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس گزارش شده است. همچنین، برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل با بارش برف و باران همراه است. همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های زنجان، گیلان و مازندران نیز گزارش شده است. علاوه بر این، معصومی محورهای مسدود شریانی را محور اردبیل – آستارا و محورهای مسدود غیر شریانی را پونل – خلخال، هشتگرد – طالقان و میاندوآب – سرچم اعلام کرد. همچنین، محورهای دارای انسداد فصلی نیز سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده اعلام شده است.

به گزارش دیجیاتور، امیر معصومی کارشناس مرکز سازماندهی راه‌های کشور، وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد و گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار بوده و محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز سازماندهی راه‌های کشور از تردد نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک خبر داد.

معصومی افزود: تردد نیمه سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس گزارش شده است.

به گفته کارشناس مرکز سازماندهی راه‌های کشور، برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل با بارش برف و باران همراه است. بارش باران در برخی از محورهای استان‌های زنجان، گیلان و مازندران نیز گزارش شده است.

معصومی محور مسدود شریانی را محور اردبیل – آستارا و محورهای مسدود غیر شریانی را پونل – خلخال، هشتگرد – طالقان و میاندوآب – سرچم اعلام کرد. محورهای دارای انسداد فصلی نیز سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازکبلده اعلام شده است.


تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار است. محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی بدون مداخلات جوی هستند. تردد نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس گزارش شده است. برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل با بارش برف و باران همراه هستند. همچنین بارش باران در نیز برخی از محورهای استان‌های زنجان، گیلان و مازندران اعلام شده است. محور اردبیل – آستارا به عنوان محور شریانی و محورهای پونل – خلخال، هشتگرد – طالقان و میاندوآب – سرچم به عنوان محورهای غیر شریانی مسدود هستند. همچنین محورهای سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده نیز دارای انسداد فصلی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *