تردد پررفت و آمد در بزرگراه چالوس و هراز

تردد روان در چالوس و هراز


مرکز سازماندهی راه‌های کشور اعلام کرده است که تردد روان در برخی از بزرگراه‌ها از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه، آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه قزوین- رشت روان است. محورهای شمالی هم بدون هرگونه مداخلات جوی هستند. بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های گلستان و خراسان شمالی، بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه و لرستان، همچنین گرد و خاک در بعضی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و کرمان گزارش شده است. همچنین کولاک برف در برخی از محورهای اردبیل وجود دارد. محورهای شریانی مسدود خرم آباد- پل دختر است و محورهای جایگزینی نیز وجود دارد.

به گزارش دیجیاتور، مرکز سازماندهی راه‌های کشور اعلام کرد: تردد روان در چالوس، هراز، فیروزکوه، آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت برقرار است.

همچنین محورهای شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های گلستان و خراسان شمالی، باراش باران در استان‌های گیلان، مازندران، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه و لرستان، همچنین گرد و خاک در بعضی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و کرمان گزارش شده است.

همچنین کولاک برف در برخی از محورهای اردبیل وجود دارد.

محورهای شریانی مسدود خرم آباد- پل دختر است که محور جایگزین خرم آباد- کوهدشت و آزاد راه زال و محور غیر شریانی مسدود پونل به خلخال است.


– تردد روان در چالوس، هراز، فیروزکوه، آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه قزوین- رشت برقرار است.
– محورهای شمالی بدون مداخلات جوی هستند.
– بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های گلستان و خراسان شمالی، باران در استان‌های گیلان، مازندران، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه و لرستان، گرد و خاک در بعضی محورهای استان‌های خراسان رضوی و کرمان گزارش شده است.
– کولاک برف در برخی محورهای اردبیل وجود دارد.
– محورهای شریانی مسدود خرم آباد- پل دختر است و محور جایگزین خرم آباد- کوهدشت و آزاد راه زال و محور غیر شریانی مسدود پونل به خلخال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *