تردد شدید در مسیر آزادراه تهران – کرج

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج


در این متن، امیر معصومی کارشناس مرکز سازماندهی راه‌های کشور، به وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پرداخته است. او اعلام کرده است که تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت برقرار است و محورهای شمالی بدون مداخلات جوی هستند. همچنین، امیر معصومی از تردد سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده گرم‌دره و آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلارک خبر داد. تردد سنگین در برخی از مقاطع محور شهریار – تهران نیز گزارش شده است. همچنین وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان خراسان رضوی گزارش شده است. امیر معصومی همچنین اعلام کرده است که محور غیرشریانی پونل – خلخال و محورهای دارای انسداد فصلی سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا و گنجنامه – تویسرکان مسدود می باشند.

به گزارش دیجیاتور، امیر معصومی کارشناس مرکز سازماندهی راه‌های کشور، وضعیت ترافیکی راه‌های کشور را طی امروز اعلام کرد و گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار است و محورهای شمالی بدون مداخلات جوی هستند.

معصومی از تردد سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده گرم‌دره و تردد سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلارک خبر داد. تردد در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.

به گفته معصومی وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان خراسان رضوی گزارش شده است.

وی محور مسدود غیرشریانی را محور پونل – خلخال و محورهای دارای انسداد فصلی را سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا و گنجنامه – تویسرکان اعلام کرد.


وضعیت ترافیکی در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار است و محورهای شمالی بدون مداخلات جوی هستند. تردد سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده گرم‌دره و تردد سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلارک گزارش شده است. تردد در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است. وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان خراسان رضوی گزارش شده است. محور مسدود را محور پونل – خلخال و محورهای دارای انسداد فصلی را سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا و گنجنامه – تویسرکان اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *