اولین خبرها از “آغوش باز” بهروز شعیبی/ انتشار اولین عکس و نشان تجاری

اولین خبرها از «آغوش باز» بهروز شعیبی/ اولین عکس و لوگو منتشر شد


اثر سینمایی سینمایی “آغوش باز” توسط بهروز شعیبی تهیه‌کنندگی علی سرتیپی ساخته شده است. این اثر سینمایی که پیش از این با نام “هم‌آهنگ” پروانه ساخت گرفته بود، توسط مهرداد کوروش‌نیا و محمدسجاد نجفی نوشته شده است. این اثر سینمایی ششمین اثر سینمایی ساخته شده توسط بهروز شعیبی است و از عوامل دیگر آن می‌توان به علیرضا برازنده به عنوان مدیر فیلمبرداری، خشایار موحدیان به عنوان تدوینگر، و مسعود سخاوت‌دوست به عنوان هنر صوتی‌ساز اشاره کرد. همچنین، از اولین عکس پشت‌صحنه و لوگوی اثر سینمایی نیز منتشر شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی اثر سینمایی، بهروز شعیبی اثر سینمایی سینمایی «آغوش باز» را به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی ساخت. این اثر سینمایی که اولین همکاری شعیبی و سرتیپی است، پیش از این با نام «هم‌آهنگ» پروانه ساخت گرفته بود که به تازگی به «آغوش باز» تغییر نام داده است.

فیلمنامه «آغوش باز» را مهرداد کوروش‌نیا و محمدسجاد نجفی به طور مشترک نوشته‌اند. «آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی است که پیش از این کارهایی چون «بدون قرار قبلی»، «روز بلوا»، «دارکوب»، «سیانور» و «دهلیز» را ساخته است.

همزمان با اعلام عوامل پشت دوربین، از اولین عکس پشت‌صحنه و لوگوی اثر سینمایی نیز منتشر شد.

برخی از عوامل اثر سینمایی سینمایی «آغوش باز» عبارتند از کارگردان: بهروز شعیبی، تهیه‌کننده: علی سرتیپی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: محمدمهدی عسگری، نویسندگان: مهرداد کوروش‌نیا و محمدسجاد نجفی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: خشایار موحدیان، مدیر ساخت و ساز: مسعود زمانی، هنر صوتی: مسعود سخاوت‌دوست، طراح چهره‌پردازی: فاطمه کمالی و زهرا کمالی، برنامه‌ریز: حامد مختاری، طراح جلوه های بصری: محمد برادران، طراح صحنه: محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس: شیوا رشیدیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، صدابردار: عباس رستگارپور، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: مسعود اشتری، ارتباطات سازمانی: محمد کفیلی، طراح نشان تجاری: روح‌الله موحدی.


اثر سینمایی سینمایی «آغوش باز» توسط بهروز شعیبی تهیه شده است. فیلمنامه این اثر سینمایی به ترتیبی از مهرداد کوروش‌نیا و محمدسجاد نجفی نوشته شده است. این اثر، ششمین اثر سینمایی سینمایی بهروز شعیبی است و قبل از این کارهای دیگری از جمله «بدون قرار قبلی»، «روز بلوا»، «دارکوب»، «سیانور» و «دهلیز» را ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *