اسنپ: همچنان به گزینه “عجله دارم” پایبندیم

اسنپ: همچنان از گزینه «عجله دارم» دفاع می‌کنیم

0 نظر


در اوقات ازدحام تردد، کمبود رانندگان و افزایش تقاضا برای سفرها می‌تواند منجر به تأخیر در پذیرش درخواست‌های مسافرت شود. گزینه «عجله دارم» این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند که با پرداخت مبلغ اضافی، درخواست مسافرت خود را سریع‌تر پذیرفته شوند. این گزینه بدون اطلاع رانندگان ارسال می‌شود و با قیمت بالاتر، انگیزه بیشتری برای رانندگان بوجود می‌آورد. این ابزار درصد کمی از سفرهای اسنپ را تشکیل می‌دهد و امکان انتخاب یا عدم انتخاب مسافران برای انعقاد قرارداد نهایی، وجود دارد. برای اثبات کارکرد این گزینه، مذاکراتی در حال انجام است.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، گاهی در ساعات اوج تردد، کم بودن تعداد کاربران راننده و بالا بودن تعداد درخواست‌های مسافرت در یک محدوده موجب طولانی شدن زمان پذیرش درخواست مسافرت می‌شود. گزینه‌ «عجله دارم» راهکاری است که کاربران مسافر از طریق آن می‌توانند شانس پذیرفته شدن درخواستشان را افزایش دهند و زودتر به مقصد برسند. با انتخاب این گزینه، قیمت جدیدی برای مسافرت محاسبه می‌شود که بر اساس الگوریتم‌های تنظیم شده توسط واحد تجاری اسنپ تعیین شده است.

درخواست سفرهایی که با گزینه «عجله دارم» در برنامه تلفن همراه ثبت می‌شوند، بدون هیچ مشخصه‌ متمایزی برای کاربران راننده ارسال می‌شود. تنها ویژگی این درخواست‌ها قیمت بالاتر مسافرت است که انگیزه‌ بیشتری برای کاربران راننده ایجاد می‌کند و موجب می‌شود درخواست مسافرت زودتر پذیرفته شود. گفتنی است که پس از محاسبه قیمت جدید، کاربر مسافر امکان انتخاب تأیید جست‌وجو بر اساس قیمت جدید یا ادامه جست‌وجو با همان قیمت قبل را دارد.

گزینه «عجله دارم» با توجه به نیاز و درخواست کاربران ایجاد شد تا کاربر مسافر در صورت تمایل در ازای پرداخت اضافه، درخواست خود را سریع‌تر به مسافرت تبدیل کند. عنوان گران‌فروشی تعریف قانونی دارد؛ باور ما بر این است که با ایجاد شناخت و آگاهی کامل از ماهیت این گزینه دیگر چنین نسبتی به آن داده نخواهد شد. درصد خیلی کمی از سفرهای اسنپ با گزینه «عجله دارم» انجام می‌شود. از سوی دیگر، کاربر راننده متوجه نمی‌شود که کاربر مسافر گزینه «عجله دارم» را انتخاب کرده است. در حقیقت کاربر مسافر با انتخاب گزینه «عجله دارم» زمان پذیرش درخواست مسافرت خود را سازماندهی می‌کند.

علیرغم حذف «عجله دارم»، به واسطه کاربردی بودن و نفع این گزینه برای هر دو گروه کاربران، همچنان از طریق گفتگوهای دیپلماتیک، جلسات و گفت‌وگوها به دنبال اثبات کارکرد این گزینه به دستگاه‌های مربوطه هستیم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


در ساعات اوج تردد، کم بودن تعداد کاربران راننده و بالا بودن تعداد درخواست‌های مسافرت موجب طولانی شدن زمان پذیرش درخواست مسافرت می‌شود. گزینه‌ «عجله دارم» این مشکل را حل می‌کند و با افزایش قیمت، کاربر مسافر می‌تواند زودتر به مقصد برسد. انتخاب این گزینه، قیمت جدیدی برای مسافرت محاسبه می‌شود که انگیزه بیشتری برای کاربران راننده ایجاد می‌کند.گزینه «عجله دارم» با توجه به نیاز کاربران ایجاد شده است تا کاربر مسافر در صورت تمایل با پرداخت اضافه، درخواست خود را سریع‌تر به مسافرت تبدیل کند. این گزینه باعث افزایش کارایی و رضایت کاربران شده و درصد خیلی کمی از سفرهای اسنپ با این گزینه انجام می‌شود. گفتگوهای دیپلماتیک برای اثبات کارکرد این گزینه همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *