پایان حجت جدی با پیمانکاران نامربوط و بد عهد شهر جدید پردیس

اتمام حجت جدی با پیمانکاران بد عهد شهر جدید پردیس


در آئین بهره‌برداری از واحدهای مسکونی مهر شهر جدید پردیس، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل اعلام کرد که تا هنگام ارائه تحویل به متقاضیان، سعی شده است تا تمام واحدهای مسکونی بر اساس استانداردهای روز ساخت و ساز تحویل داده شود. همچنین تاکید شده است که در صورت ترک پیمان‌کاران، پیمانکار جدیدی برای ادامه کار جایگزین شده و از پیمانکاران بد عهد نیز حجت گُردیده است. تا زمانی که برنامه‌های منابع آبی و هوا به برنامه تعیین شده عقب ننشیند، تلاش می‌شود تا واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل داده شوند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شهر جدید پردیس امروز در آئین بهره‌برداری از ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی مهر، گفت: سعی کردیم واحدهای مسکونی را به صورت کامل تحویل متقاضیان دهیم؛ البته وزیر راه و شهرسازی نیز پیگیر واحدهای مسکونی هست که باید به نحو احسنت این روند انجام شود.

مدیرعامل شهر جدید پردیس در ادامه تاکید کرد: واحدهای مسکونی که در حال ساخت هستند براساس استانداردهای روز ساخت و ساز است؛ همچنین برخی از واحدهای مسکونی نیازمند مقاوم‌سازی بودند که در حال انجام هستیم.

وی افزود: متقاضیان گمان می‌کردند که اگر پیمان‌کار پروژه‌های، واحدهای مسکونی را رها کنند، روند کار برزمین خواهد ماند؛ اما چنین نیست و فوراً پیمانکاران جدید برای ادامه کار جایگزین خواهد شد.

محبت‌خواه خاطرنشان کرد: با پیمانکاران بد عهد اتمام حجت کردیم؛ در خصوص رفع تصرف زمین پیشرفت‌های قابل توجهی داشتیم. تمام زیرساخت‌های فاز ۸ شهر جدید پردیس به اتمام رسید و هم‌اکنون در مرحله آسفالت است.

وی در پایان تصریح کرد: طی هفته‌های قبل بارش سنگینی در شهر جدید پردیس رخ داد که موجب شد تا مقداری از برنامه تعیین شده عقب بمانیم؛ اما تلاش می‌کنیم تا طبق وعده واحدهای مسکونی را تحویل متقاضیان آن دهیم.


امروز در آئین بهره‌برداری از ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی مهر، مدیرعامل شهر جدید پردیس اعلام کرد که تلاش شده است تا واحدهای مسکونی به صورت کامل تحویل متقاضیان داده شود. طی هفته‌های قبل بارش سنگینی در شهر جدید پردیس رخ داده که باعث تأخیر در برنامه تعیین شده این شهر شده است؛ اما تلاش می‌شود تا وعده داده شده برای تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان، انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *