ما آماده استقبال از هنرمندان برای شرکت در حماسه رأی‌گیری هستیم

آماده میزبانی از هنرمندان برای حضور در حماسه انتخابات هستیم


در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور، محمد اله یاری، مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی به جزئیات استقرار صندوق رای ویژه اصحاب میراث و آثار خلاقانه در تالار وحدت اشاره کرد. او اعلام کرد که بیاندهی این صندوق در تالار وحدت با تدبیر وزارت میراث و ارشاد اسلامی صورت گرفته است و اهالی میراث و آثار خلاقانه و رسانه بی‌پرده در حماسه رأی‌گیری به آنجا دعوت شده‌اند. مجری مراسم بیان کرد که افراد ساکن منطقه نیز می‌توانند به صندوق سیار تالار وحدت مراجعه کنند. او آرزو کرد که با تدبیر وزارت ارشاد، حوزه انتخابیه سیار باعث افزایش مشارکت و رضایت اهالی میراث و آثار خلاقانه از حضور در این مکان خاطره‌انگیز باشد.

محمد اله یاری مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور با اشاره به جزییات استقرار صندوق رای ویژه اصحاب میراث و آثار خلاقانه در تالار وحدت گفت: بنیاد فرهنگی و هنری رودکی به میزبانی تالار وحدت با تدبیر وزیر میراث و ارشاد اسلامی این توفیق را دارد که از اهالی محترم میراث و آثار خلاقانه و رسانه برای حضور در حماسه رأی‌گیری میزبانی کند.

وی ادامه داد: ما امروز هم میزبان اهالی میراث و آثار خلاقانه هستیم و هم عموم مردم عزیزمان که در این منطقه ساکن هستند می توانند به صندوق سیار تالار وحدت مراجعه کنند.

اله یاری در پایان یادآور شد: ما امروز میزبان مدیران ارشد وزارت میراث و ارشاد اسلامی هستیم و امیدواریم با تدبیری که توسط وزارت ارشاد انجام گرفته است، حوزه انتخابیه سیار، هم باعث افزایش مشارکت و هم رضایت مندی اهالی میراث و آثار خلاقانه از اینکه در یک مکان خاطره انگیز مانند تالار وحدت آرای خود را به صندوق های رای می‌اندازند، باشد..


میزبانی از اهالی میراث و آثار خلاقانه و عموم مردم در تالار وحدت به منظور حضور در حماسه رأی‌گیری در صندوق سیار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *