پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی: هوشمندسازی کامل خدمات شرکت ملی

هوشمندسازی ۱۰۰ درصدی خدمات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی


به گزارش دیجیاتور، عباس باصفا، مدیر تکنولوژی مخابرات و مخابرات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در پنجره ملی هوشمند و پنجره سازماندهی زمین از تعهدات خود در زمینه ارائه خدمات هوشمند بهره برده است. وی افزود که این شرکت نخستین واحد در سطح وزارت منابع هیدروکربن است که به پنجره واحد زمین متصل شده و تمامی استعلام‌ها از طریق این سامانه انجام می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از وزارت منابع هیدروکربن، عباس باصفا، مدیر تکنولوژی مخابرات و مخابرات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با ارائه گزارش عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش در پنجره ملی هوشمند و پنجره سازماندهی زمین در این خصوص اظهار کرد: طبق بند ج تبصره ۷ مقررات برنامه‌ریزی مالی سال ۱۴۰۲، همه دستگاه‌های اجرایی موظفند تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ حداقل ۲۰ درصد از خدمات خود را به‌صورت هوشمند ارائه کنند که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تاکنون در این خصوص ۱۰۰ درصد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ۷۵ درصد از خدمات خود را هوشمند کرده و به همه تعهدهای خود در این زمینه عمل کرده است.

وی تأکید کرد: همچنین به منظور اجرای ماده ۵ مصوبه جلسه دوازدهم شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پیشگیری و مقابله با پدیده زمین‌خواری، تخریب اراضی ملی، ذخایر زمین کشور و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی و برای آسان‌سازی همکاری‌های میان‌دستگاهی و اجرا و پیاده‌سازی نهایی سامانه پنجره واحد زمین، ستاد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ستاد و ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش، ستاد و ۱۲ منطقه شرکت خطوط لوله و مخابرات منابع هیدروکربن ایران، شرکت ملی فناوری طراحی و ساختمان منابع هیدروکربن ایران و شرکت پالایش منابع هیدروکربن آبادان تاکنون به پنجره واحد زمین متصل شده‌اند و همه استعلام‌ها از طریق این سامانه انجام می‌شود.

مدیر تکنولوژی مخابرات و مخابرات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نخستین شرکت در سطح وزارت منابع هیدروکربن و از معدود دستگاه‌های اجرایی کشور به شمار می‌آید که به پنجره واحد زمین متصل شده است.


گزارش مدیر تکنولوژی مخابرات و مخابرات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نشان می‌دهد که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران عملکرد خود را به نحوی ارتقا داده است که 100 درصد خدمات خود را به‌صورت هوشمند ارائه می‌دهد. همچنین، استعلامات از طریق سامانه پنجره واحد زمین انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *