بررسی تکلیف وزارت منابع هیدروکربن در حوزه هوشمندسازی امروز

تکلیف وزارت نفت در هوشمندسازی امروز بررسی می شود


در جلسه ششم، ۲۰ درصد هوشمندسازی تکلیف بند ج تبصر ۷ برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی با حضور مسئولان تکنولوژی مخابرات وزارت منابع هیدروکربن بررسی می‌شود. این اولین مرحله از ارزیابی هوشمندسازی است و قبل از پایان سال، دور دوم ارزیابی به‌صورت جامع برگزار خواهد شد. طبق برنامه هفتم سالانه، ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها باید هوشمندسازی شود. هوشمندسازی تلفیقی از استعلامات_برخط، باز فناوری طراحی و تحول فرایندی و عزم سازمانی برای ایجاد حداکثر رضایت برای مردم است. این اولین تجربه دستگاه‌های ارزیابی شونده و ارزیابی کننده در هوشمندسازی خدمات است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، احسان کیانخواه دبیر شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی گفت: ششمین جلسه بررسی ۲۰ درصد هوشمندسازی تکلیف بند ج تبصر ۷ برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی با حضور مسئولان تکنولوژی مخابرات وزارت منابع هیدروکربن امروز برگزار می‌شود.

وی افزود: این اولین مرحله ارزیابی است تا قبل از پایان سال دور دوم ارزیابی هوشمندسازی به‌صورت جامع برای وزاتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشمول برگزار خواهد شد.

کیانخواه ادامه داد: این هفته میزبان وزارت مخابرات و تکنولوژی مخابرات، نیرو، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و میراث و ارشاد اسلامی بودیم. بر اساس برنامه هفتم سالانه ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها باید هوشمندسازی شود.

دبیر شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات افزود: هوشمندسازی تلفیقی از استعلامات_برخط، باز فناوری طراحی و تحول فرایندی و عزم سازمانی برای ایجاد حداکثر رضایت برای مردم است. این اولین تجربه دستگاه‌های ارزیابی شونده و ارزیابی کننده در هوشمندسازی خدمات است.


نتیجه‌گیری: در جلسه بررسی ۲۰ درصد هوشمندسازی تکلیف بند ج تبصر ۷ برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۲ دستگاه های اجرایی با حضور مسئولان تکنولوژی مخابرات وزارت منابع هیدروکربن، اولین مرحله ارزیابی برگزار شد. این ارزیابی هدف دارد که قبل از پایان سال دور دوم ارزیابی هوشمندسازی به صورت جامع برای وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی مشمول برگزار شود. در این هفته، وزارت مخابرات و تکنولوژی مخابرات، نیرو، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و میراث و ارشاد اسلامی میزبان برگزاری این جلسه بودند. هوشمندسازیی تلفیقی از استعلامات برخط، بازمهندسی و تحول فرایندی است که با هدف ایجاد حداکثر رضایت مردم انجام می‌شود. این برای دستگاه‌های ارزیابی شونده و ارزیابی کننده در این زمینه اولین تجربه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *