موافقتنامه بازرگانی بین ایران و بلاروس به مقررات درآمد

قانون موافقتنامه بازرگانی بین ایران و بلاروس ابلاغ شد


مقررات موافقتنامه بین حکومت جمهوری اسلامی ایران و حکومت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دوجانبه در جلسه علنی پارلمان به تصویب رسید و توسط مقام عالی رتبه ابلاغ شد. این نامه بر اساس اصل یکصد و بیست و سوم میثاق ملی جمهوری اسلامی به پیوست مقررات مذکور است که در مطالعات تاریخی ۱۴۰۲/۱۰/۶ تأیید شورای نگهبان را نیز دریافت کرده است. بر اساس اصل یکصد و بیست و پنجم میثاق ملی جمهوری اسلامی ایران، اجرای مفاد معاهده منوط به انجام تشریفات مندرج در ماده (۱۲) موافقتنامه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مقررات موافقتنامه بین حکومت جمهوری اسلامی ایران و حکومت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دوجانبه که در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ پارلمان به تصویب رسید طی نامه شماره ۱۹۲۹۲۰ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ توسط مقام عالی رتبه ابلاغ شد.

در این نامه آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم میثاق ملی جمهوری اسلامی ایران به پیوست مقررات موافقتنامه بین حکومت جمهوری اسلامی ایران و حکومت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دوجانبه» که در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ دوازدهم آذر ماه یکهزار و چهارصد و دو پارلمان تصویب شد و در مطالعات تاریخی ۱۴۰۲/۱۰/۶ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۱۱/۸۲۸۴۸ – ۷۳۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ پارلمان واصل گردیده است، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

با توجه به اصل یکصد و بیست و پنجم میثاق ملی جمهوری اسلامی ایران اجرای مفاد معاهده منوط به انجام تشریفات مندرج در ماده (۱۲) موافقتنامه یادشده است.

برای مشاهده متن کامل مقررات موافقتنامه بین حکومت جمهوری اسلامی ایران و حکومت جمهوری بلاروس به اینجا مراجعه کنید.


مقررات موافقتنامه بین حکومت جمهوری اسلامی ایران و حکومت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دوجانبه به تصویب رسید و توسط مقام عالی رتبه ابلاغ شد. این مقررات بر اساس اصل یکصد و بیست و سوم میثاق ملی جمهوری اسلامی ایران تصویب شده و تأیید شورای نگهبان را دریافت کرده است. اجرای این مقررات وابسته به تشریفات مندرج در ماده (۱۲) موافقتنامه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *