اخراجی های آمازون با تعدادی بین چند صد کارمند شروع می شود

چند صد کارمند آمازون اخراج می‌شوند


شرکت آمازون اقدام به اخراج چندصد کارمند کرده است، تا بتواند در هزینه ها صرفه جویی کند. مدیر بخش سرگرمی آمازون در ایمیلی به کارمندان اعلام کرده است که برخی از سرمایه گذاری ها را کاهش داده و روی ساخت و ساز محتوا و محصولات با تاثیر بیشتر تمرکز خواهد کرد. آمازون همچنین به کارمندان اخراجی بسته مزایا اعطا می کند و در عین حال به سرمایه گذاری در برنامه ریزی، فروش و معرفی محصولات و محصولات ادامه خواهد داد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از انگجت، دلیل این امر هم کاملا واضح است. این راهی است که شرکت برای صرفه جویی در هزینه ها در پیش گرفته است.

مایک هاپکینز مدیر بخش سرگرمی آمازون در ایمیلی به کارمندان نوشت فرصت هایی یافته تا سرمایه گذاری ها در حوزه های خاصی را کاهش دهد یا حذف کند و همزمان سرمایه و تمرکز روی محتوا و محصولاتی را افزایش دهد که بیشترین تاثیرگذاری را دارند.

هاپکینز در بیانیه دیروز خود تعداد دقیق کارمندان اخراجی را اعلام نکرد اما اشاره کرده بود چندصد کارمند بیکار می شوند. طبق بیانیه کارمندان اخراجی تا پایان روز و کارمندان در بقیه نقاط جهان تا پایان هفته از وضعیت خود باخبر می شوند.

او همچنین در بیانیه نوشته بود: خداحافظی با کارمندان با استعداد آمازون بسیار سخت است.

آمازون اعلام کرده به کارمندان اخراجی بسته مزایا اعطا می کند که شامل پرداختی برای جدا شدن از شرکت است. این شرکت همچنین با وجود اخراج نیروها به سرمایه گذاری در برنامه ریزی، فروش و معرفی محصولات و محصولات ادامه می دهد.


دلایل این تصمیم شرکت عبارتند از: صرفه جویی در هزینه ها، کاهش یا حذف سرمایه گذاری در بخش های خاص، افزایش سرمایه و تمرکز بر محتوا و محصولات تاثیرگذار، اعطای بسته مزایا به کارمندان اخراجی، ادامه سرمایه گذاری در برنامه ریزی، فروش و معرفی محصولات و محصولات. تعداد دقیق کارمندان اخراجی اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *