مجوز الکترونیکی برای نام تجاری “ماسک” صادر می‌شود.

مجوز نام تجاری «ماسک» به صورت الکترونیکی صادر می‌شود


ارائه خدمات پیامکی با نام تجاری “ماسک” با هدف سهولت و افزایش اعتماد مردم در دریافت محتواهای پیامکی در شرایط بحرانی و جلوگیری از بروز تخلفاتی مانند فیشینگ و کلاهبرداری در نظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پرتال سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی، پس از مطالعه و پذیرش شرایط و ضوابط، از طریق روش الکترونیکی درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی، پیمان قره‌داغی گفت: ارائه خدمات پیامکی با نام تجاری «ماسک» به منظور سهولت و افزایش اعتماد مردم در دریافت محتواهای پیامکی به ویژه در شرایط بحرانی و همچنین به منظور جلوگیری از بروز برخی تخلفات احتمالی از جمله فیشینگ و کلاهبرداری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: متقاضیان استفاده از این خدمت می‌توانند از این پس با مراجعه به پرتال سازمان به نشانی www.cra.ir بخش خدمات الکترونیک، صدور مجوز تخصیص نام تجاری «ماسک»، پس از مطالعه و پذیرش شرایط و ضوابط درج شده، درخواست خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت الکترونیکی ثبت کنند.


خدمات پیامکی با نام تجاری “ماسک” به منظور سهولت و افزایش اعتماد مردم در دریافت محتواهای پیامکی و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی ارائه می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پرتال سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی درخواست خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری الکترونیکی ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *