ادامه بدقولی شرکت ایران وسایل نقلیه

بدقولی ایران خودرو ادامه دارد


سال گذشته سامانه یکپارچه فروش وسایل نقلیه به منظور عرضه انبوه وسایل نقلیه راه اندازی شد. در ادامه نیز با برگزاری ۲ مرحله تعداد زیادی وسایل نقلیه از سوی خودروسازان عرضه شد. اما به دلیل دلایل مختلف، تحویل برخی از این خودروها با تأخیر رو به رو شده است. در این بین، خودروی پژو پارس به علت استانداردهای ۸۵ گانه، مشکل در تحویل دارد. متقاضیان خرید این وسایل نقلیه نارضایتی خود را اعلام کرده و مشکلاتی از جمله عدم ارسال پیامک برای تعیین تکلیف واریز وجه و تحویل وسایل نقلیه را برجسته می‌کنند. سوال مطرح می‌شود که اگر ایران وسایل نقلیه در تحویل خودروی پژو پارس مشکل داشته، چرا موعد تحویل را در پاییز و زمستان اعلام کرده است؟ این اقدام ایران وسایل نقلیه باعث مشکل‌های بیشتری برای مردمی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و صبر طولانی می‌کنند، می‌شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سال گذشته سامانه یکپارچه فروش وسایل نقلیه به منظور عرضه انبوه وسایل نقلیه راه اندازی شد. در ادامه نیز با برگزاری ۲ مرحله تعداد زیادی وسایل نقلیه از سوی خودروسازان عرضه شد.

در این سامانه بازه زمانی مشخصی همچون پاییز ۱۴۰۲، زمستان ۱۴۰۲ و… نیز برای عرضه وسایل نقلیه تعیین شده بود. با این وجود تحویل برخی از این خودروها بنا به دلایل مختلفی با تأخیر روبرو شده‌است.

از جمله خودروهایی که با تأخیر در تحویل مواجه شده و گلایه مندی متقاضیان را به دنبال داشته است، خودروی پژو پارس است. طی روزهای گذشته متقاضیان زیادی در تماس با دیجیاتور نسبت به عدم ارسال پیامک به منظور تعیین تکلیف واریز وجه و تحویل وسایل نقلیه اعتراض کردند.

یکی از این متقاضیان اعلام کرد که در مرحله نخست اقدام به ثبت نام برای خرید پژو پارس کرده و قرار بود زمستان امسال خودروی خود را تحویل بگیرد اما تا به این لحظه هیچ پیامکی برای او ارسال نشده است. طبق گفته‌های این فرد در تماسی که با شرکت ایران وسایل نقلیه داشته، پشتیبانی این شرکت موضوع استانداردهای ۸۵ گانه را عامل عدم تحویل وسایل نقلیه اعلام کرده است. همچنین دیگر متقاضی خرید این وسایل نقلیه می‌گوید که پیامک تبدیل وسایل نقلیه دریافت کرده است.

سوال مهم این است که اگر ایران وسایل نقلیه در تحویل خودروی پژو پارس مخصوصاً مدل سال این وسایل نقلیه مشکل داشته چرا تحویل را در پاییز و زمستان اعلام کرده است؟

این اقدام ایران وسایل نقلیه طرف عرضه را با مشکل مواجه کرده زیرا مردمی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند برای خرید وسایل نقلیه باید یک سال و شاید بیشتر صبر کنند در این شرایط پس از رسیدن موعد تحویل نیز هر ماه هم با خلف وعده خودروساز مواجه می‌شوند.


با توجه به متن فوق، نتیجه ی قابل استنتاج این است که عرضه خودروها در سامانه یکپارچه فروش وسایل نقلیه با مشکلاتی مواجه شده است. خودروی پژو پارس به دلیل استانداردهای گانه ۸۵ مشکل داشته است و تحویل وسایل نقلیه با تأخیر صورت می‌گیرد. این مشکلات باعث می‌شود متقاضیان برای دریافت وسایل نقلیه باید صبر کنند و از خلف وعده‌های خودروساز رنج ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *