تماشای مطالعات تاریخی تحول اساسی در قالب مستند با پیشنمایش یک منتقد

تماشای تاریخ انقلاب در قاب مستند با حضور یک منتقد


مطابق گزارش دیجیاتور، گردهمایی پژوهشی “برای آزادی” به منظور بررسی ارتباط هنر هفتم و روابط حکومتی در مدرسه آزاد مطبوعات‌نگاری برگزار می‌شود. در این نشست، محمدتقی فهیم، منتقد هنر هفتم و مطبوعات‌نگار حوزه هنر هفتم، نظرات خود را درباره ارتباط هنر هفتم و روابط حکومتی ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند در روز چهارشنبه بیستم دی، از ساعت ۱۶ تا ۱۹، به مدرسه مطبوعات‌نگاری در آدرس خیابان شریعتی، نرسیده به سه‌راه طالقانی، خیابان شهید صالحی، پلاک ۳۹ مراجعه کنند.

به گزارش دیجیاتور، نشست پژوهشی «برای آزادی» در قالب یک گردهمایی پژوهشی با موضوع «هنر هفتم و روابط حکومتی» در مدرسه آزاد مطبوعات‌نگاری برگزار می‌شود.

در این نشست محمدتقی فهیم منتقد و مطبوعات‌نگار حوزه هنر هفتم به ارایه نقطه نظرات خود درباره رابطه هنر هفتم و روابط حکومتی می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روز چهارشنبه بیستم دی به مدرسه مطبوعات‌نگاری به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به سه‌راه طالقانی، خیابان شهید صالحی (میثاق چهارم)، پلاک۳۹ مراجعه کنند.


برگزاری نشست پژوهشی “برای آزادی” با موضوع “هنر هفتم و روابط حکومتی” در مدرسه آزاد مطبوعات‌نگاری.
محمدتقی فهیم منتقد و مطبوعات‌نگار حوزه هنر هفتم به ارایه نقطه نظرات خود درباره رابطه هنر هفتم و روابط حکومتی پرداخته است.
علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روز چهارشنبه بیستم دی به مدرسه مطبوعات‌نگاری مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *