مدیر “اوپن ای آی” حمایت کرد از کارمندان تولیدی فناوری مسلمان

مدیر «اوپن ای آی» از کارمندان مسلمان صنعت فناوری طرفداری کرد


سم آلتمن، مدیر ارشد اجرایی اوپن ای آی، اعلام کرد که برخی از کارمندان عرب و فلسطینی در تولیدی فناوری احساس ناخوشایندی دارند و از حرف زدن درباره تجربیات اخیر خود اجتناب می کنند. او اشاره کرد که علت این امر انتقامجویی و ترس از آسیب به چشم انداز شغلی است. به همین دلیل، آلتمن از دست اندرکاران تولیدی فناوری خواست تا با این گروه از کارمندان همدلی کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از رویترز، سم آلتمن مدیر ارشد اجرایی اوپن ای آی اعلام کرد: برخی از کارمندان عرب و فلسطینی فعال در تولیدی فناوری از صحبت کردن درباره تجربیات اخیر خود چندان احساس خوشایندی ندارند. این گفته وی اشاره مستقیم به درگیری های ادامه دار در غزه است.

آلتمن در بستر نرم‌افزاری مجازی ایکس(توییتر سابق) نوشت: با عده ای از همکاران مسلمان و عرب ( به خصوص فلسطینی ها) فعال در تولیدی فناوری صحبت کرده ام که از حرف زدن درباره تجربیات اخیر خود احساس ناخوشایندی دارند. بیشتر اوقات دلیل این امر انتقامجویی و آسیب به چشم انداز شغلی است.

مدیر ارشد اجرایی شرکت سازنده چت جی پی تی که خودش یهودی است از دست اندرکاران تولیدی فناوری خواست تا با این گروه از کارمندان همدلی کنند.


بعضی از کارمندان عرب و فلسطینی فعال در تولیدی فناوری از صحبت کردن درباره تجربیات اخیر خود احساس ناخوشایندی دارند. معمولاً دلیل این امر انتقامجویی و آسیب به چشم انداز شغلی است. مدیر ارشد اجرایی شرکت سازنده چت جی پی تی درخواست کرده است تا با این گروه از کارمندان همدلی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *