ما خواهان مجازات سخت برای عاملان و آمران هستیم

خواهان مجازات و انتقام سخت عاملان و آمران هستیم


بنیاد سینمایی فارابی در پی جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان، با اعلام همدردی با ملت ایران، خواستار مجازات و انتقام سخت عوامل و آمران این جنایت شد. بنیاد سینمایی فارابی امید دارد که با شناسایی سریع تر قاتلان اصلی و پشت صحنه این جنایت، مردم حقیقت طلب در سراسر دنیا مطلع شوند و مجرمان این جنایت نیز مجازات و عقوبت سخت الهی را بیابند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بنیاد سینمایی فارابی، در پی جنایت تروریستی زایران و مردم بیگناه در مسیر گلزار شهدای کرمان، بنیاد سینمایی فارابی با صدور پیامی ضمن اعلام همدردی با ملت ایران، خواستار مجازات و انتقام سخت عوامل و آمران این جنایت کور و ننگین شد.

متن پیام به این شرح است:

«ما ملت امام‌ حسینیم. معنای عمیق این دیدگاه ایمانی و آرمانی این بار در جوار گلزار شهدای کرمان متجلی شد، آن هنگام که دستان ناپاک و خبیث، تاب تجدید بیعت خیل عاشقان تحول سیاسی را با سردار قهرمان شهید خود نداشتند و فرزندان مظلوم ایران را به خاک و خون کشیدند. لکه ننگ این جنایت تروریستی تا ابد بر دامن طراحان و مجریان خواهد ماند و دلهای همه وجدانهای آگاه بیدار تر خواهد شد.

بنیاد سینمایی فارابی همدل و همزبان با هنرمندان و سینماگران ایران باتسلیت آن فاجعه دلخراش و غمبار به رهبری معظم، مردم شریف ایران و خانواده های داغدار مردم کرمان، امید دارد با شناسایی سریع تر قاتلان اصلی، دست پلید طراحان صهیونیستی و سفاک آن، پشت صحنه این جنایت برای مردم حقیقت طلب در سراسر دنیا روشن شود و مزدوران و عاملان اجرایی این جنایت نیز دستگیر و مجازات و گرفتار عقوبت سخت الهی شوند.»


نتیجه گیری: بنیاد سینمایی فارابی همدردی خود را با ملت ایران اعلام کرده و از مجازات و انتقام سخت عوامل و آمران جنایتی که در مراسم گلزار شهدای کرمان روی داده است خواستار شده است. آنها به اندازه کافی خوب از اهمیت و جاهایی صحبت کرده‌اند که خوشبختانه نیازی به نقل قول نقاطی که درست نمیشه یا نقل از کلمات گنگنه دست بردن بهشون نیست. امیدوارند با پیدا کردن قاتلان اصلی و همکارانشان، حقیقت این جنایت برای مردم در سراسر جهان آشکار شده و آنها به مجازات سنگین الهی برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *