نظارت سازمان تکنولوژی مخابرات بر اپراتورها در اجرای فیبرنوری

نظارت سازمان فناوری اطلاعات بر اپراتورها برای اجرای فیبرنوری


در این متن آمده است که محمد خوانساری، رئیس سازمان تکنولوژی مخابرات، به منظور پیگیری کارها و نظارت بر عملکرد اپراتورها و ایجاد همگرایی در جهت اجرایی شدن پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان بوشهر، به این استان مسافرت کرده است. وی به شهر گناوه رفته و با مسؤولان شهر جلساتی را به صورت میدانی برگزار کرده است. همچنین اعلام شده است که پیگیری کارها تا دستیابی مردم استان به این سرویس، ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محمد خوانساری رئیس سازمان تکنولوژی مخابرات در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی گفت: امروز برای پیگیری کارها و نظارت بر عملکرد اپراتورها و ایجاد همگرایی در جهت اجرایی شدن هرچه سریع‌تر پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان بوشهر به این استان مسافرت کردم و در نخستین قدم به شهر گناوه با بیش از ۲۳۰ شهید رفتم و با مسؤولان شهر جلساتی را به صورت میدانی داشتم.

وی افزود: پیگیری کارها به صورت مستمر و میدانی تا دستیابی مردم استان به این سرویس، ادامه خواهد داشت.


نتیجه گیری این متن این است که محمد خوانساری، رئیس سازمان تکنولوژی مخابرات، برای پیگیری کارها و نظارت بر عملکرد اپراتورها و ایجاد همگرایی در جهت اجرایی شدن پروژه فیبرنوری در استان بوشهر، به شهر گناوه مسافرت کرده است و در این مسافرت، جلساتی با مسئولان شهر برگزار کرده است. پیگیری مستمر و میدانی این کارها به منظور دسترسی مردم استان به این سرویس، ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *