تعهد اپراتورها برای بهبود کیفیت شبکه جهانی

از اپراتورها برای افزایش کیفیت اینترنت تعهد گرفتیم


وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات، عیسی زارع پور، در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی درباره علت گرانی شبکه جهانی بیان کرده است. او اعلام کرده است که توسعه شبکه توسط اپراتورهای خصوصی نیاز به تامین مالی دارد و با تعرفه‌های فعلی این امکان وجود ندارد. این موضوع منجر به افت کیفیت شبکه شده است. وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات تعهد داده است که درصد افزایش درآمدهای تعرفه‌ها را به توسعه شبکه و بهبود کیفیت اختصاص دهد و حداقل تا خرداد ۱۴۰۳ سرعت شبکه جهانی را ۳۰ درصد بهبود بخشد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، عیسی زارع پور وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی در خصوص علت گرانی شبکه جهانی گفت: توسعه شبکه توسط اپراتورها که بخش خصوصی هستند به تامین مالی نیاز دارد که با این تعرفه‌ها امکان توسعه و حتی نگهداری شبکه را نداشتند و نتیجه کندی و افت کیفیت شبکه است.

وی افزود: تعهد گرفتیم که منابع حاصل از این ۳۴ درصد افزایش را صرف توسعه شبکه و افزایش کیفیت کنند و تا خرداد ۱۴۰۳ حداقل ۳۰ درصد سرعت را بهتر کنند.


توسعه شبکه توسط اپراتورها به تامین مالی نیاز دارد. امکان توسعه و حتی نگهداری شبکه با این تعرفه‌ها وجود ندارد. این باعث کندی و افت کیفیت شبکه می‌شود. تعهد گرفته شده است که منابع حاصل از افزایش تعرفه، صرف توسعه شبکه و افزایش کیفیت شود. حداقل ۳۰ درصد سرعت تا خرداد ۱۴۰۳ بهبود خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *