پخش ویژه یک برنامه صریح درباره حاج قاسم

پخش ویژه برنامه‌ای صریح درباره حاج قاسم


برنامه “سپهبد” درباره حضور منطقه ای ایران و عملکرد سردار سلیمانی صحبت می کند. در این برنامه، میهمانان شامل علم صالح پژوهشگر و دانشیار موسسه آموزش عالی ملی استرالیا، قیس قریشی تحلیل گر سیاسی ساکن لندن، کامران پورصفر پژوهش گر و مورخ، مسعود اسدالهی تحلیل گر و کارشناس مسایل بین المللی، مجید شاکری اقتصاددان و کوروش علیانی نویسنده و پژوهشگر درباره زندگی و عملکرد سردار سپهبد قاسم سلیمانی صحبت می کنند. این برنامه توسط محسن یزدی تهیه شده و سعید صفار به عنوان مجری آن فعالیت می کند. این برنامه هر شب از شبکه چهار پخش می شود و روز بعد نیز تکرار می شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی برنامه، «سپهبد» برنامه‌ای صریح درباره حضور منطقه ای ایران و عملکرد سردار سلیمانی است که از شب گذشته ۱۰ دی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رفته است.

در این برنامه محمد دلاوری با مهمانانش علم صالح پژوهشگر و دانشیار موسسه آموزش عالی ملی استرالیا، قیس قریشی تحلیل گر سیاسی ساکن لندن، کامران پورصفر پژوهش گر و مورخ مطالعات تاریخی، مسعود اسدالهی تحلیل‌گر و کارشناس مسایل بین المللی، مجید شاکری اقتصاددان و کوروش علیانی نویسنده و پژوهشگر درباره زندگی و عملکرد سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت‌وگو خواهد کرد.

«سپهبد» به تهیه کنندگی محسن یزدی ساخت و ساز شده و مجری طرح آن سعید صفار است، این برنامه یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار پخش می شود و تکرارش روز بعد ساعت ۱۴ خواهد بود.


نتیجه گیری این متن برنامه “سپهبد” درباره حضور منطقه ای ایران و عملکرد سردار سلیمانی است. در این برنامه، محمد دلاوری با مهمانانش از جمله علم صالح پژوهشگر موسسه آموزش عالی ملی استرالیا و قیس قریشی تحلیل گر سیاسی از لندن، درباره زندگی و عملکرد سردار سلیمانی گفت و گو خواهد کرد. برنامه” سپهبد” هر روز شنبه تا پنجشنبه ساعت 22:30 از شبکه چهار پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت 14:00 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *