افزایش ۳۰ درصدی سرعت شبکه جهانی همراه تا پایان خرداد سال آینده

افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت همراه تا خرداد سال آینده


وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات، عیسی زارع پور، درباره افزایش قیمت شبکه جهانی اپراتورها اظهار داشت که با توجه به شرایطی که این اپراتورها داشتند، افزایش قیمت شبکه جهانی ناگزیر بود. او افزود که با زیر قیمتی که اپراتورها درخواست کرده بودند، موافقت کردند و شرایطی نیز برای افزایش کیفیت پیش‌بینی کردند. وزیر بیان کرد که تا خرداد سال آینده تا ۳۰ درصدی سرعت شبکه جهانی افزایش خواهد یافت. او همچنین اعلام کرد که اپراتورها به تعهدی که به مردم داده‌اند، بسته‌ رایگان شبکه جهانی را برای همه مردم فعال خواهند کرد. وزیر در پایان اظهار کرد که بسته‌ای طراحی شده است که تا پایان سال نیاز هموطنان به شبکه جهانی را تأمین کند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، عیسی زارع پور وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات در خصوص افزایش قیمت شبکه جهانی اپراتورها گفت: با توجه به شرایطی که اپراتورها داشتند، افزایش قیمت شبکه جهانی ناگزیر بود.

وی افزود: ما با زیر قیمتی که اپراتورها درخواست کرده بودند موافقت کردیم و شرایطی نیز برای افزایش کیفیت پیش‌بینی کردیم و انشاالله تا خرداد سال آینده شاهد افزایش ۳۰ درصدی سرعت شبکه جهانی همراه باشیم.

زارع پور در ادامه در خصوص بسته رایگان شبکه جهانی به مردم گفت: ما سمت مردم هستیم؛ از اپراتورها تعهد گرفتیم که بسته رایگان برای همه مردم فعال کنند.

وی در پایان گفت: بسته طراحی شده به گونه‌ای است که بخش اصلی نیاز هموطنان به شبکه جهانی تا پایان سال را تأمین کند.


افزایش قیمت شبکه جهانی اپراتورها ناگزیر بود و ما با درخواست زیر قیمتی که اپراتورها داشتند موافقت کردیم. همچنین شرایطی برای افزایش کیفیت شبکه جهانی را نیز برای آینده پیش‌بینی کرده‌ایم. تا خرداد سال آینده، سرعت شبکه جهانی با افزایش ۳۰ درصدی همراه خواهد بود. همچنین تعهد گرفته‌ایم که بسته رایگان شبکه جهانی برای همه مردم فعال شود و بسته طراحی شده به گونه‌ای است که به نیاز هموطنان برای شبکه جهانی تا پایان سال پاسخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *