ریزش ۸۸۱ واحدی شاخص کل بازار سهام به فارسی می‌تواند به صورت زیر بازنویسی شود: “کاهش ۸۸۱ واحدی شاخص کل بازار سهام”

ریزش ۸۸۱ واحدی شاخص کل بورس


در دسته‌بندی هفتگی معاملات بازار سهام، ارزش معاملات خرد در یک ساعت و 5 دقیقه، به عدد 1,612 میلیارد تومان رسیده است. در هفته‌ی گذشته، خروج نقدینگی حقیقی از بازار سهام به ارزش 1,167 میلیارد تومان ثبت شده است. امروز نیز خروج نقدینگی حقیقی با رقم 84 میلیارد تومان ادامه دارد. در هفته‌ی گذشته، خروج نقدینگی از صندوق‌های درآمد ثابت نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است. ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها در یک هفته‌ی گذشته به عدد 387 میلیارد تومان می‌رسد. اما در دو روز اخیر، 119 میلیارد تومان از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. ارزش صف‌های خرید با کاهش 4 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی به عدد 146 میلیارد تومان رسیده است. ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش 46 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در حدود 334 میلیارد تومان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، در ۱ ساعت و ۵ دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۱,۶۱۲ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۱۶۷ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۸۴ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۳۸۷ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز برای دومین روز متوالی ۱۱۹ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۱۴۶ میلیارد تومان است که کاهش ۴ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش ۴۶ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۳۳۴ میلیارد تومان قرار دارد.


مقدار معاملات خرد در بازار به ارزش ۱,۶۱۲ میلیارد تومان است.
خروج نقدینگی حقیقی در بازار سهام به ارزش ۱,۱۶۷ میلیارد تومان در هفته گذشته رخ داده است.
روند خروج نقدینگی حقیقی در ادامه است و امروز نیز به میزان ۸۴ میلیارد تومان ادامه داشته است.
شدت خروج نقدینگی در هفته گذشته کاهش یافته است.
ورود نقدینگی حقیقی به صندوق‌های درآمد ثابت در هفته گذشته به ارزش ۳۸۷ میلیارد تومان رخ داده است.
اما امروز خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها به ارزش ۱۱۹ میلیارد تومان ادامه داشته است.
شیب خروج از صندوق‌های درآمد ثابت در هفته گذشته در حال افزایش است.
ارزش صف‌های خرید به ارزش ۱۴۶ میلیارد تومان است و کاهشی نسبت به میانگین هفتگی دارد.
ارزش صف‌های فروش در محدوده ۳۳۴ میلیارد تومان قرار دارد و افزایشی نسبت به میانگین هفتگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *