ستارگان هنر صوتی پاپ در شمال کنسرت می‌دهند

ستاره های موسیقی پاپ در شمال کنسرت برگزار می‌کنند


جشنواره نوروزی کنسرت بندرانزلی برگزار می‌شود که در آن اجرای زنده هنرمندان مشهوری از جمله رضا بهرام، علیرضا طلیسچی، رضا صادقی، آرمین زارعی، هورش‌بند و امیرعباس گلاب در سالن همایش‌های منطقه‌ی آزاد انزلی برگزار خواهد شد. این جشنواره توسط منطقه آزاد انزلی و بخش خصوصی برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی آن از مطالعات تاریخی ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، جشنواره نوروزی کنسرت بندرانزلی نوروز ۱۴۰۳ در شرایطی قرار است روی صحنه برود که امسال انزلی، تهران، قشم و کیش تنها بخش‌هایی از کشور هستند که در ایام نوروز جشنواره‌های هنر صوتی در آن‌ها برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته رضا بهرام (۲ و ۳ فروردین)، علیرضا طلیسچی (۴ فروردین)، رضا صادقی (۵ فروردین)، آرمین زارعی (۶ و ۷ فروردین)، هورش‌بند (۸ فروردین) و امیرعباس گلاب (۸ فروردین) قرار است هر روز ۲ سانس در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی روی صحنه خواهند رفت.

فستیوال کنسرت‌های انزلی با همراهی منطقه آزاد انزلی و بخش خصوصی روی صحنه خواهد رفت.

بلیت‌فروشی این جشنواره از روز ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه‌های اصلی فروش بلیت در کشور نسبت به تهیه بلیت کنسرت‌ها اقدام کنند.


این جشنواره کنسرت بندرانزلی نوروز ۱۴۰۳ در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد و هنرمندان معروفی از جمله رضا بهرام، علیرضا طلیسچی، رضا صادقی، آرمین زارعی، هورش‌بند و امیرعباس گلاب به اجرای کنسرت می‌پردازند. بلیت‌های این جشنواره از مطالعات تاریخی ۲۷ اسفند قابل تهیه است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه‌های فروش بلیت موجود در کشور اقدام به خرید بلیت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *