برنامه “سرزمین ادبیات ردیف‌دار” در شبکه چهار سیما به عنوان آشیانه پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما آشیانه «سرزمین شعر» می‌شود


“سرزمین ادبیات ردیف‌دار” عنوان برنامه تلویزیونی جدید شبکه چهار سیما است که در پایان سال ۱۴۰۲ روی آنتن می‌رود. این برنامه مبتنی بر رقابت شعری و نقد تخصصی در حوزه ادبیات ردیف‌دار معاصر ایران است که در آن ۶۴ شاعر در هشت گروه شرکت کرده و اشعارشان به داوری کارشناسان متخصص و به‌نام می‌گردد. تهیه‌کننده این برنامه علی زارعان است و در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای هر شب از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی برنامه، «سرزمین ادبیات ردیف‌دار» عنوان جدیدترین برنامه تلویزیونی شبکه چهار سیماست که قرار است در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ روی آنتن این شبکه برود.

این برنامه اولین رقابت جدی و مبتنی بر نقد و نظر تخصصی در حوزه ادبیات ردیف‌دار معاصر ایران است که در آن ۶۴ شاعر در هشت گروه با یکدیگر به رقابت شعری می‌پردازند و اشعارشان توسط کارشناسان متخصص و به‌نام حوزه ادبیات ردیف‌دار و نوشتار خلاقانه مورد داوری قرار می‌گیرد.

«سرزمین ادبیات ردیف‌دار» به تهیه کنندگی علی زارعان در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای هر شب از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.


برنامه “سرزمین ادبیات ردیف‌دار” اولین رقابت جدی و مبتنی بر نقد و نظر تخصصی در حوزه ادبیات ردیف‌دار معاصر ایران است که در آن ۶۴ شاعر در هشت گروه با یکدیگر به رقابت شعری می‌پردازند و اشعارشان توسط کارشناسان متخصص و به‌نام حوزه ادبیات ردیف‌دار و نوشتار خلاقانه مورد داوری قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *