دنیل ساخت اثر سینمایی بعدی‌اش را آغاز کرد پس از موفقیت “همه‌چیز همه‌جا…”

۲ دنیل فیلم بعدی‌شان را می سازند/پس از موفقیت «همه‌چیز همه‌جا...»


دو اثر سینمایی‌ساز سازنده اثر سینمایی «همه چیز همه‌جا به یک باره»، یعنی دنیل کوان و دنیل شاینرت، در حال نزدیک شدن به ساخت اثر سینمایی بعدی خود هستند. کمپانی یونیورسال مطالعات تاریخی اکران این اثر سینمایی جدید را ۱۲ ژوئن ۲۰۲۶ اعلام کرده و آن را یک رویداد بدون عنوان خوانده است. این اثر سینمایی، که اولین اثر سینمایی بلند این دو اثر سینمایی‌ساز پس از برنده شدن از جوایز اسکار است، با برنامه‌ریزی مالی بالا ساخته می‌شود و همچنین جایزه‌های سینمایی بسیاری را به خود اختصاص داده است. در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر، دنیل کوان و دنیل شاینرت از نزدیکی خود به دنیای استودیوهای اثر سینمایی و تجربه کار با برنامه‌ریزی مالی بالا حرف زدند و از چالش‌های جدیدی که در پیش رو دارند، صحبت کردند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از هالیوود ریپورتر، تقریباً یک سال پس از آنکه «همه چیز همه‌جا به یک‌باره» اسکار را فتح کرد، ۲ فیلمساز سازنده این اثر سینمایی، به ساخت اثر سینمایی بعدی خود نزدیک می‌شوند.

کمپانی یونیورسال مطالعات تاریخی اکران اثر سینمایی بعدی دنیل کوان و دنیل شاینرت را ۱۲ ژوئن ۲۰۲۶ تعیین و از آن به عنوان یک رویداد بدون عنوان یاد کرده است. جز این هیچ جزییات دیگری از این اثر سینمایی در دسترس نیست.

این اولین اثر سینمایی بلندی است که ۲ دنیل پس از امضای قرارداد با یونیورسال در تابستان ۲۰۲۲ و ماه‌ها پیش از آنکه جایزه بهترین اثر سینمایی، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اصلی را در اسکار از آن خود کنند، می‌سازند.

این ۲ فیلمساز کارشان را با ساخت ویدیو برای ترانه شروع کردند و اولین کارگردانی آنها برای یک اثر سینمایی بلند با اثر سینمایی «مرد ارتش سوییس» با بازی پل دانو و دنیل رادکلیف به جشنواره ساندنس راه یافت و جایزه بهترین کارگردانی سال ۲۰۱۶ این جشنواره را برد. این زوج همچنین قسمتی از سریال «منازعه ستارگان» را کارگردانی کرده‌ند.

اثر سینمایی بلند بعدی آنها «همه چیز همه جا به یک‌باره» که با برنامه‌ریزی مالی ۱۵ میلیون دلاری ساخته شد، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرد و به فیلمی بدل شد که بیشترین جوایز سینمایی را در تمام مطالعات تاریخی از آن خود کرده است. کسب ۱۱ نامزدی در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار که برنده ۷ مورد، از جمله بهترین اثر سینمایی، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن برای میشل یئو، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای دنیل کوان، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای جیمی لی کرتیس، بهترین تدوین و بهترین اثر سینمایی‌نامه غیراقتباسی شد. این اثر سینمایی همچنین برنده ۲ جایزه گلدن گلوب، ۵ جایزه انتخاب منتقدان (از جمله بهترین اثر سینمایی)، یک جایزه بفتا، یک رکورد ۴ جایزه‌ای از جوایز انجمن بازیگران اثر سینمایی (از جمله بهترین گروه بازیگران) و ۷ جایزه ایندیپندنت اسپیریت از جمله بهترین اثر سینمایی شد و بیشترین تعداد جایزه را از ۴ انجمن اصلی اثر سینمایی آمریکا شامل کارگردان‌ها، تهیه کنندگان، بازیگران و نویسندگان دریافت کرد.

۲ دنیل در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر چند ماه پس از امضای قرارداد جهانی خود، اذعان کردند که جهش از ساخت اثر سینمایی مستقل با منابع محدودش و ورود به دنیای قابل توجه‌تر استودیوهای اثر سینمایی، موجب تعدیل در کارشان خواهد شد.

کوان گفت: ما عاشق رفتن به دنبال چیزهایی هستیم که تقریباً ممکن است یک فاجعه باشد و شاینرت عنوان کرد: از داشتن برنامه‌ریزی مالی‌ای که باعث می‌شود آن صحبت‌های سخت را نداشته باشیم، عصبی هستم.


دو فیلمساز سازنده اثر سینمایی “همه چیز همه جا به یک‌باره”، به ساخت اثر سینمایی بعدی خود نزدیک می‌شوند. کمپانی یونیورسال مطالعات تاریخی اکران اثر سینمایی بعدی آن‌ها را تعیین کرده است. این اثر سینمایی اولین اثر سینمایی بلندی است که پس از دریافت جوایز اسکار می‌سازند. آن‌ها در مصاحبه‌ای اذعان کردند که ورود به دنیای استودیوهای اثر سینمایی، تغییراتی در کارشان ایجاد کرده است. به دنبال چیزهای جدید و پیچیده‌تر هستند و از داشتن برنامه‌ریزی مالی‌های بزرگ عصبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *