برگزیده دیوارنگاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر، هنرمند خوزستانی شد.

هنرمند خوزستانی برگزیده دیوارنگاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد


در جشنواره هنرهای تجسمی فجر، آثار نقاشی برگزیده‌ای از هنرمند صاحب سبک اهوازی، توسط سازمان زیباسازی شهر تهران خریداری و با نظارت این هنرمند روحانی، بر دیوارهای شهر تهران اجرا خواهد شد. بخش دیوارنگاری شهری جشنواره به دبیری سید شهاب‌الدین شکیبا برگزار می‌شود و امسال برای نخستین بار به ساختار جشنواره افزوده شده است. این بخش به طراحی و اجرای دیوارهای شهری اختصاص دارد و آثار اجرا شده بر دیوارهای شهر تهران در سه سال اخیر را معرفی و به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، امتیاز اجرای آثار نقاشی برگزیده شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هنرمند صاحب سبک اهوازی توسط سازمان زیباسازی شهر تهران خریداری و با نظارت این هنرمند روحانی بر دیوارهای مناسب شهر تهران اجرا خواهد شد.

بخش دیوارنگاری شهری جشنواره به دبیری «سید شهاب‌الدین شکیبا» مدیر اداره نقاشی دیواری سازمان زیباسازی برگزار خواهد شد، این بخش از جمله بخش‌هایی است که امسال برای نخستین بار به ساختار جشنواره هنرهای تجسمی فجر افزوده شده است.

بخش دیوارنگاری شهری جشنواره هنرهای تجسمی فجر به طراحی و اجرای دیوارهای شهری اختصاص دارد و آثار اجرا شده بر دیوارهای شهر تهران در سه سال اخیر را معرفی و به نمایش خواهد گذاشت.


خریداری و اجرای آثار نقاشی برگزیده شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر توسط سازمان زیباسازی شهر تهران انجام خواهد شد. بخش دیوارنگاری شهری جشنواره به دبیری “سید شهاب‌الدین شکیبا” مدیر اداره نقاشی دیواری سازمان زیباسازی برگزار خواهد شد و این بخش برای نخستین بار به ساختار جشنواره هنرهای تجسمی فجر افزوده شده است. بخش دیوارنگاری شهری جشنواره به طراحی و اجرای دیوارهای شهری اختصاص دارد و آثار اجرا شده بر دیوارهای شهر تهران در سه سال اخیر را معرفی و به نمایش خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *