ارائه ابزارهای مالی نوآورانه برای زیرساخت‌های تولیدی پتروشیمی

ارایه ابزارهای نوین تأمین مالی برای زیرساخت های صنعت پتروشیمی


بانک شهر با حمایت از نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم در نقطه دورافتاده کیش، در تلاش است تا با شناسایی و احصا نیازها و ارایه ابزارهای نوین مالی، روابط و تعاملات پایدارتری با تولیدی پتروشیمی ایجاد کند. این بانک با تغییر رویکرد به سمت حمایت از فعالان تولیدی پتروشیمی و توسعه زیرساخت‌های تولیدی پایین دستی منابع هیدروکربن و حوزه پتروشیمی، به مزیت‌های رقابتی و رابطه برد- برد میان تولیدی منابع هیدروکربن و پتروشیمی با خود پیشبرد می‌کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از بانک شهر، سید محمد مهدی احمدی با اشاره به برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) در نقطه دورافتاده کیش، گفت: بانک شهر با توجه به تعامل نزدیکی که با فعالان تولیدی پتروشیمی دارد در این نمایشگاه حضوری فعال داشته است.

دکتر احمدی تصریح کرد: در تلاش هستیم بتوانیم با شناسایی و احصا نیازها و ارایه ابزارهای نوین مالی، بتوانیم میان بانک شهر و تولیدی پتروشیمی تعاملات و مخابرات پایدارتری را ترسیم کنیم. بانک شهر در آینده نزدیک با ابزارهای نوین تأمین مالی در توسعه زیرساخت‌های تولیدی پایین دستی منابع هیدروکربن و حوزه پتروشیمی قدم‌های محکم‌تری برخواهد داشت.

وی با اشاره به پیشتازی بانک شهر در حمایت از فعالان تولیدی پتروشیمی طی ۲ سال اخیر، عنوان کرد: با تغییر رویکرد؛ ضمن حمایت از حوزه سازماندهی شهری، تلاش کرده ایم به سمت خدمات مالی که بتواند به مزیت‌های رقابتی برای بانک شهر تلقی شود حرکت کنیم.

مدیرعامل بانک شهر در پایان گفت: با همت کارکنان، امروز توانسته ایم رابطه برد- برد میان تولیدی منابع هیدروکربن و پتروشیمی با بانک شهر تعریف کنیم.

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از ساخت و ساز دانش‌بنیان در تولیدی پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش و با حمایت بانک شهر از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه در نقطه دورافتاده کیش برگزار می‌شود.


همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) در نقطه دورافتاده کیش برگزار می‌شود با حضور فعال بانک شهر. بانک شهر در توسعه زیرساخت‌های تولیدی پایین دستی منابع هیدروکربن و حوزه پتروشیمی قدم‌های محکم‌تری برنخواهدداشت. در حمایت از فعالان تولیدی پتروشیمی و حمایت از ساخت و ساز دانش‌بنیان در تولیدی پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، بانک شهر نقش اساسی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *