بانک فروش خارجی توافقنامه همکاری توسعه با هلدینگ خلیج فارس را امضا کرد.

بانک صادرات با هلدینگ خلیج فارس تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضا کرد


در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین بانک فروش خارجی ایران و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی‌عسگری از حمایت بانک فروش خارجی ایران قدردانی کرد و این همکاری را گام مهمی برای خدمت به مردم ارزیابی کرد. همچنین، محسن سیفی بیان کرد که این تفاهم‌نامه فصل جدیدی از همکاری با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است و بانک فروش خارجی ایران از تمامی قابلیت‌های خود برای خدمت به تولیدی پتروشیمی کشور استفاده خواهد کرد. موارد توافق شده در این تفاهم‌نامه شامل انواع خدمات مالی و بانکی، اعطای تسهیلات ارزی و ریالی و صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها می‌شود. اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک فروش خارجی ایران همچنین از غرفه‌های نمایشگاه صنایع پتروشیمی دیدن کردند و با مدیران شرکت‌ها و اعضای تولیدی گفتگو کردند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بانک فروش خارجی، عبدالعلی علی‌عسگری در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با قدردانی از حمایت بانک فروش خارجی ایران، تداوم این همکاری‌ها را گام مهمی برای خدمت به مردم ارزیابی کرد.

محسن سیفی نیز در این مراسم گفت: توسعه همکاری با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای بانک فروش خارجی ایران افتخار است و امضای این تفاهم‌نامه فصل جدیدی از این همکاری را رقم خواهد زد و علاوه بر آن، از تمامی قابلیت‌های بانک و شرکت‌های زیرمجموعه برای خدمت به تولیدی پتروشیمی کشور استفاده خواهد کرد.

ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، اعطای تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ریالی و ارزی، پذیرش رکن ضامن در انتشار اوراق مرابحه و صدور اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) برای شرکت و شرکت‌های معرفی شده، از جمله موارد مورد توافق در این تفاهم‌نامه است‌.

در نخستین روز از این نمایشگاه همچنین، محسن سیفی مدیرعامل، قربان اسکندری، رئیس هیئت مدیره، یاسر مرادی عضو اجرایی هیئت‌مدیره، مهدی اقبالی‌راد عضو هیئت مدیره و برخی اعضای هیئت‌عامل و مدیران ارشد بانک فروش خارجی ایران با حضور در برخی غرفه‌های این نمایشگاه از جمله پتروشیمی نوری، پتروشیمی پارس، پتروشیمی اروند، پالایش گاز هموژنیزه خلیج فارس، شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و اتحادیه صادرکنندگان منابع هیدروکربن، گاز و پتروشیمی بازدید و با مدیران این شرکت‌ها و برخی دیگر از فعالان این تولیدی گفتگو کردند.‌

image (8).jpeg


تفاهم‌نامه همکاری بین بانک فروش خارجی ایران و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امضا شد.
محسن سیفی و عبدالعلی علی‌عسگری در مراسم امضای تفاهم‌نامه شرکت کردند.
این همکاری توسعه خواهد یافت و قابلیت‌های بانک و شرکت‌های زیرمجموعه برای خدمت به تولیدی پتروشیمی کشور استفاده خواهد شد.
صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها و اوراق گواهی اعتبار مولد از جمله موارد مورد توافق در این تفاهم‌نامه است.
مدیران بانک فروش خارجی ایران در نمایشگاه پتروشیمی‌ها حضور داشته و با مدیران این تولیدی گفتگو کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *