آسیاتک یک مجمع عمومی ویژه برگزار می‌کند

آسیاتک مجمع عمومی فوق العاده برگزار می‌کند

0 نظر


مجمع عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در مرکز پیشرفت و شتابدهی «رایمون» برگزار می‌شود. در این مراسم، اعضای هیئت مدیره به صورت حضوری و آنلاین میزبان سهامداران حقیقی و حقوقی هستند و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس مشخص شده، در مراسم حضور داشته باشند. در بخش دیگر مراسم، مدیرعامل آسیاتک گزارشی درباره عملکرد هیأت مدیره و شرکت ارائه می‌کند و سهامداران درباره افزایش سرمایه از محل سود انباشته تصمیم‌گیری می‌کنند. آسیاتک در سال گذشته پانصد و نود و سومین شرکت بورسی در بخش «اطلاعات و مخابرات» بوده و ۱۵ درصد از سهام خود را در بازار سرمایه عرضه کرده است و همچنان در این بازار فعال است.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، سه‌شنبه هفته جاری، ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در ‌مرکز پیشرفت و شتابدهی «رایمون» برگزار می‌شود. در این مراسم، اعضای هیئت مدیره به صورت حضوری و آنلاین میزبان سهامداران حقیقی و حقوقی هستند و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این آدرس، در مراسم حضور داشته باشند.

در بخش نخست این مراسم که مربوط به مجمع عمومی عادی سالیانه است، محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک گزارشی درباره عملکرد هیأت مدیره و شرکت ارائه می‌کند؛ در بخش دیگری از این مراسم سهامداران درباره افزایش سرمایه از محل سود انباشته تصمیم‌گیری می‌کنند.

آسیاتک اردیبهشت سال گذشته به‌عنوان پانصد و نود و سومین شرکت بورسی در بخش «اطلاعات و مخابرات» ۱۵ درصد از سهام خود را در بازار سرمایه عرضه کرد و تا کنون در این بازار فعال است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در مرکز پیشرفت و شتابدهی «رایمون» برگزار می‌شود. در این مراسم، اعضای هیئت مدیره گزارشی ارائه می‌کنند و سهامداران درباره افزایش سرمایه از محل سود انباشته تصمیم‌گیری می‌کنند. آسیاتک در بخش «اطلاعات و مخابرات» فعالیت می‌کند و پانصد و نود و سومین شرکت بورسی در این بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *