تکمیل طرح‌های ارتقای ساخت و ساز مناطق نفتی جنوب تا سال ۱۴۰۴

تکمیل طرح‌های افزایش تولید مناطق نفت‌خیز جنوب تا  سال ۱۴۰۴


شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب با داشتن برنامه‌ریزی کامل، تعهدهای خود را با برآیند صددرصدی انجام داده است. اما به دلیل نبود تخصص و دانش کافی در شرکت‌های پیمانکار، استخراج و نگهداشت ساخت و ساز منابع هیدروکربن به تعویق افتاده است. مدیرعامل شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب می‌گوید که دانش مالی کشور به منابع هیدروکربن گره خورده است و تکمیل نشدن اقدام‌های شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب به کوچک شدن سفره مردم منجر خواهد شد. اما تحقق اهداف تولیدی منابع هیدروکربن در شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب در حال حاضر معجزه است و تأکید می‌شود که انجام پروژه و خاتمه دادن آن از مهم‌ترین عوامل مؤثر در پیشبرد آن است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب، علیرضا دانشی ضمن تبیین روابط حکومتی‌ها و راهبردهای کلان این شرکت به‌ویژه پس از پیروزی تحول سیاسی گفت: این شرکت با داشتن برنامه‌ریزی کامل، تعهدهای خود را به‌صورت مؤثر و با برآیند صددرصدی انجام داده است.

وی با بیان اینکه برون‌سپاری از وظایف ذاتی شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب است، اظهار کرد: به‌دلیل نبود تخصص و دانش کافی در شرکت‌های پیمانکار، استخراج و نگهداشت ساخت و ساز منابع هیدروکربن به‌تعویق افتاد که با تشکیل حکومت سیزدهم همه تلاش مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب اتمام طرح‌های عقب‌مانده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب با بیان اینکه دانش مالی کشور به منابع هیدروکربن گره خورده است، افزود: تکمیل نکردن اقدام‌های شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب ذیل تعهدهایی که به وزارت منابع هیدروکربن دارد به کوچک شدن سفره مردم منجر خواهد شد، از این رو در این زمینه پیمانکاران باید از همه توان خود برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها بهره گیرند.

دانشی تأکید کرد: امروزه تحقق اهداف تولیدی منابع هیدروکربن در زمینه استخراج از مخازن و ساخت تجهیزات تولیدی منابع هیدروکربن و گاز در شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب شبیه معجزه است که در حکومت‌های پیشین غیرقابل اجرا تلقی می‌شد.

در ادامه این نشست، صفرعلی رئیسی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب با تأکید بر استمرار ساخت و ساز گفت: اراده پیمانکار برای انجام پروژه و اراده مناطق منابع هیدروکربن‌خیز برای خاتمه دادن پروژه‌ها از مهم‌ترین عوامل مؤثر در پیشبرد این پروژه است.

نشست تخصصی بررسی پیشرفت پروژه‌های طرح نگهداشت و افزایش ساخت و ساز چاه‌های شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب، روز یکشنبه (۱۵ بهمن‌ماه) با حضور علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب و شرکت‌های بهره‌بردار تابع، به‌منظور تحلیل و بررسی چگونگی و مقدار پیشرفت این پروژه‌ها برگزار شد.


شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب با برنامه‌ریزی کامل تعهدهای خود را به‌صورت مؤثر و با برآیند صددرصدی انجام داده است. برون‌سپاری از وظایف ذاتی شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب است و تخصص و دانش کافی در شرکت‌های پیمانکار وجود ندارد. استخراج و نگهداشت ساخت و ساز منابع هیدروکربن به‌تعویق افتاده است و با تشکیل حکومت سیزدهم تلاش مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب برای اتمام طرح‌های عقب‌مانده انجام خواهد شد. دانش مالی کشور به منابع هیدروکربن گره خورده است و تکمیل نکردن اقدام‌های شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب به کوچک شدن سفره مردم منجر خواهد شد. در این زمینه پیمانکاران باید از همه توان خود برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها بهره ببرند. تحقق اهداف تولیدی منابع هیدروکربن در زمینه استخراج از مخازن و ساخت تجهیزات تولیدی منابع هیدروکربن و گاز در شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب شبیه معجزه است. اراده پیمانکار برای انجام پروژه و اراده مناطق منابع هیدروکربن‌خیز برای خاتمه دادن پروژه‌ها از مهم‌ترین عوامل مؤثر در پیشبرد این پروژه است. نشست تخصصی بررسی پیشرفت پروژه‌های طرح نگهداشت و افزایش ساخت و ساز چاه‌های شرکت ملی مناطق منابع هیدروکربن‌خیز جنوب به‌منظور تحلیل و بررسی چگونگی و مقدار پیشرفت این پروژه‌ها برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *