امکان استفاده از حساب های بانک سپه به عنوان وکالت در طرح یکپارچه عرضه وسایل نقلیه

امکان وکالتی نمودن حساب های بانک سپه در طرح یکپارچه عرضه خودرو


بانک سپه به منظور اجرای اطلاعیه وزارت تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی درباره آغاز فروش خودروهای وارداتی و ثبت‌نام جدید برای عرضه خودروهای مازاد، زمان وکالتی کردن حساب‌ها و شروع فرآیند ثبت‌نام را اعلام کرده است. مشتریان می‌توانند تا مطالعات تاریخی ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری اقدام به وکالتی کردن حساب خود نمایند و از مطالعات تاریخی ۱۶/۱۱/۱۴۰۲ تا مطالعات تاریخی ۲۰/۱۱/۱۴۰۲ نیز می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کنند.

به گزارش دیجیاتور پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در راستای اجرای اطلاعیه شماره ۲ وزارت تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی مبنی بر آغاز فروش خودروهای وارداتی و ثبت‌نام جدید جهت عرضه خودروهای مازاد در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir، بانک سپه زمان وکالتی کردن حساب‌ها و شروع فرآیند ثبت‌نام را اعلام کرد.

مشتریان گرامی می‌توانند از روز یکشنبه ۱۵/۱۱/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری با مراجعه به نشانی اینترنتی vbank.banksepah.ir نسبت به وکالتی نمودن حساب خود با رعایت حداقل مانده حساب به نام سازمان حمایت از مصرف کننده و ساخت و ساز کننده (خودروهای وارداتی) با مبلغ مسدودی ۵ میلیارد ریال اقدام نمایند.

ضمناً مشتریان گرامی از روز دوشنبه ۱۶/۱۱/۱۴۰۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه ۲۰/۱۱/۱۴۰۲ می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام فرمایند.


نتیجه‌ی این متن اعلام شروع فروش خودروهای وارداتی و ثبت‌نام جدید جهت عرضه خودروهای مازاد در سامانه‌یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی است. بانک سپه زمان وکالتی کردن حساب‌ها و شروع فرآیند ثبت‌نام را اعلام کرده است. مشتریان می‌توانند از مطالعات تاریخی ۱۵/۱۱/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰ روز ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ با مراجعه به نشانی اینترنتی vbank.banksepah.ir نسبت به وکالتی نمودن حساب خود با رعایت حداقل مانده حساب به نام سازمان حمایت از مصرف کننده و ساخت و ساز کننده (خودروهای وارداتی) با مبلغ مسدودی ۵ میلیارد ریال اقدام نمایند. همچنین مشتریان از مطالعات تاریخی ۱۶/۱۱/۱۴۰۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز ۲۰/۱۱/۱۴۰۲ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در سامانه مذکور اقدام فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *