امکان انجام وکالت برای حساب های بانک سپه در طرح یکپارچه عرضه خودروها

امکان وکالتی نمودن حساب های بانک سپه در طرح یکپارچه عرضه خودروهای


بانک سپه اعلام کرد که به منظور اجرای اطلاعیه وزارت تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی درباره فروش خودروهای وارداتی و ثبت‌نام جدید جهت عرضه خودروهای مازاد در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، زمان وکالتی کردن حساب‌ها و شروع فرآیند ثبت‌نام را اعلام کرده است. مشتریان می‌توانند از مطالعات تاریخی ۱۵/۱۱/۱۴۰۲ تا ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری با مراجعه به آدرس وب سایت بانک سپه وکالتی نمودن حساب خود را انجام داده و از مطالعات تاریخی ۱۶/۱۱/۱۴۰۲ تا ۲۰/۱۱/۱۴۰۲ نیز می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش دیجیاتور پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در راستای اجرای اطلاعیه شماره ۲ وزارت تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی مبنی بر آغاز فروش خودروهای وارداتی و ثبت‌نام جدید جهت عرضه خودروهای مازاد در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir، بانک سپه زمان وکالتی کردن حساب‌ها و شروع فرآیند ثبت‌نام را اعلام کرد.

مشتریان گرامی می‌توانند از روز یکشنبه ۱۵/۱۱/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری با مراجعه به نشانی اینترنتی vbank.banksepah.ir نسبت به وکالتی نمودن حساب خود با رعایت حداقل مانده حساب به نام سازمان حمایت از مصرف کننده و ساخت و ساز کننده (خودروهای وارداتی) با مبلغ مسدودی ۵ میلیارد ریال اقدام نمایند.

ضمناً مشتریان گرامی از روز دوشنبه ۱۶/۱۱/۱۴۰۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه ۲۰/۱۱/۱۴۰۲ می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام فرمایند.


– اعلام شروع فرآیند ثبت‌نام
– آغاز فروش خودروهای وارداتی
– وکالتی کردن حساب‌ها
– اعلام زمان وکالتی تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۱۸/۱۱/۱۴۰۲
– اقدام نمودن به وکالتی حساب خود
– رعایت حداقل مانده حساب
– نشانی اینترنتی برای وکالتی حساب
– امکان ثبت نام تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه ۲۰/۱۱/۱۴۰۲.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *