پوستر «تابستان همان سال» که قرار است در برج میلاد نمایش داده شود، منتشر شده است.

پوستر «تابستان همان سال» در آستانه نمایش در برج میلاد منتشر شد


اثر سینمایی سینمایی “تابستان همان سال”، با تهیه‌کنندگی علی اوجی و کارگردانی محمود کلاری، در جشنواره فجر به نمایش درآمده است. این اثر سینمایی در سانس دوم برای اهالی رسانه در خانه جشنواره اکران شده و در آن مهران مدیری، صابر ابر، علی شادمان، فریبا نادری حضور دارند. “تابستان همان سال” سومین اثر سینمایی سینمایی محمود کلاری است.

به گزارش دیجیاتور، «تابستان همان سال» به تهیه‌کنندگی علی اوجی و کارگردانی محمود کلاری که از روز گذشته ۱۲ بهمن در سینماهای مردمی جشنواره فجر به نمایش درآمده است، امروز قرار است در سانس دوم برای اهالی رسانه در خانه جشنواره اکران شود که در همین راستا پوستر این اثر سینمایی سینمایی نیز منتشر شد.

در این اثر سینمایی سینمایی مهران مدیری، صابر ابر، علی شادمان، فریبا نادری و … ایفای نقش می‌کنند.

«تابستان همان سال» سومین اثر سینمایی سینمایی محمود کلاری فیلمبردار باسابقه سینمای ایران است.


تابستان همان سال اثر سینمایی سینمایی است که توسط علی اوجی تهیه شده و محمود کلاری به کارگردانی آن پرداخته است. این اثر سینمایی از روز گذشته در جشنواره فجر به نمایش درآمده است و قرار است امروز در سانس دوم برای اهالی رسانه در خانه جشنواره اکران شود. بازیگران اصلی این اثر سینمایی شامل مهران مدیری، صابر ابر، علی شادمان و فریبا نادری هستند. “تابستان همان سال” سومین اثر سینمایی سینمایی محمود کلاری است که یک فیلمبردار باسابقه در سینمای ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *