محافظت از حشمت اله قاسمی در مراسم اختتامیه صحنه نمایش فجر

پاسداشت حشمت‌الله قاسمی در اختتامیه تئاتر فجر


در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر، اسماعیل خلج و آتش تقی‌پور، دو پیشکسوت عرصه صحنه نمایش تجلیل شده و حشمت‌الله قاسمی نیز پاسدار جوانان تئاتری استان اهواز و هنرمندی معروف است که در این جشنواره نیز تجلیل خواهد شد. مراسم اختتامیه جشنواره در مطالعات تاریخی ۱۲ بهمن‌ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی اداره کل هنرهای نمایشی، چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر از سال‌ها فعالیت اسماعیل خلج و آتش تقی‌پور، ۲ پیشکسوت عرصه صحنه نمایش با برپایی مراسم بزرگداشت در آیین پایانی این دوره از جشنواره تجلیل می‌کند.

همچنین پاسداشت حشمت‌الله قاسمی، هنرمند پیشکسوت صحنه نمایش و سینمای اهل اهواز که در برگزاری جشنواره صحنه نمایش فجر، جوانان تئاتری این سرزمین را تنها نگذاشته و همواره همراه و همدل آنان بوده است نیز برگزار خواهد شد.

این هنرمند متولد سال ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان است. نمایش‌های «چهار صندوق»، «استثنا و قاعده‌ها»، «آنکه گفت آری آنکه گفت نه»، «کاوه آهنگر»، «ضیافت گذرگاه مطالعات تاریخی»، «پهلوان شهر خیال»، «نمایش منابع آبی»، «داغم سی گویل»، «شاخه شکسته زیتون» و … از جمله آثاری هستند که قاسمی در مقام‌های کارگردان و بازیگر در آن فعالیت کرده است.

حشمت‌الله قاسمی از هنرمندان مطرح خوزستان است که در جایگاه یک هنرمند پیشکسوت استانی و نیز به دلیل سال‌ها تلاش در ساخت و ساز صحنه نمایش و همراهی با نسل جوان و هنرمندان صحنه نمایش خوزستان از او قدردانی خواهد شد.

مراسم اختتامیه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر روز پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ در تالار وحدت برگزار می‌شود.


چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر با برپایی مراسم بزرگداشت اسماعیل خلج و آتش تقی‌پور به پایان می‌رسد. همچنین پاسداشت حشمت‌الله قاسمی، هنرمند پیشکسوت صحنه نمایش و هنر هفتم، در اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد. حشمت‌الله قاسمی از هنرمندان مطرح خوزستان است و به دلیل سال‌ها تلاش در ساخت و ساز صحنه نمایش و همراهی با نسل جوان و هنرمندان صحنه نمایش خوزستان، از او قدردانی خواهد شد. اختتامیه جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر در مطالعات تاریخی ۱۲ بهمن در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *