اعلام شدن قابلیت‌های جدید برنامه تلفن همراه “باران” بانک زراعت

قابلیت های جدید اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی اعلام شد


سرویس انتقال وجه هوشمند موجود در برنامه تلفن همراه باران، یکی از سرویس‌های جدید و رقابتی بانک زراعت است. این سرویس با پیشنهاد هوشمند انواع روش‌های انتقال وجه و نمایش هزینه کارمزد و زمان انجام تراکنش، مشتریان را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش برای انتقال وجه راهنمایی می‌کند. علاوه بر این، با استفاده از سرویس شارژ حساب، مشتریان می‌توانند به سرعت و سهولت بیشتری موجودی حساب خود را افزایش دهند. همچنین از طریق این برنامه تلفن همراه، مشتریان مزایای طراحی جدید آن را بهره‌برداری کنند و از خدماتی مانند احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری و امکان افتتاح حساب‌های جدید فقط با یک بار احراز هویت استفاده کنند. همچنین، برنامه تلفن همراه باران دیگر قابلیت‌هایی از جمله سازماندهی چک برگشتی، پرداخت قبوض و مشارکت در طرح احسان را نیز ارائه می‌دهد. در آینده نیز قابلیت‌های دیگری مانند کیف پول ریال دیجیتال نهاد مالی و دریافت وجه بدون کارت از خودپرداز نیز به این برنامه تلفن همراه اضافه خواهند شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بانک زراعت، خدمت انتقال وجه هوشمند موجود در برنامه تلفن همراه «باران»، از جمله سرویس‌های جدید و رقابتی بانک زراعت است که با پیشنهاد هوشمند انواع روش‌های انتقال وجه (حسابی، کارتی، پایا، ساتنا و پل) با توجه به مبلغ مورد نظر، ضمن نمایش هزینه کارمزد و زمان انجام تراکنش هر یک از گزینه‌ها، کاربر را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش ممکن برای انتقال وجه راهنمایی می‌کند.

همچنین از طریق سرویس شارژ حساب، امکان افزایش موجودی از طریق سایر حساب‌های فرد با سرعت و سهولت بیشتری فراهم شده است.

مشتریان با استفاده از این برنامه تلفن همراه می‌توانند ضمن برخورداری از مزایای طراحی ظاهری جدید آن، از خدماتی مانند احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری برای مشتریان جدید و امکان افتتاح حساب‌های جدید فقط با یک بار احراز هویت استفاده کنند. فعالسازی، غیرفعالسازی، رفع انسداد و استعلام رمز پویای کارت، انسداد کارت، تغییر حساب پیش فرض کارت، صورتحساب پنج گردش آخر حساب، اضافه کردن حساب و کارت و گزارش صورتحساب در بازه انتخابی کاربر از دیگر خدمات ارائه شده در این اپلیکشن است.

همچنین می‌توان از سازماندهی چک برگشتی، برنامه تلفن همراه دو زبانه (فارسی و انگلیسی) با امکان تغییر تم، سازماندهی چک صیادی، پرداخت اقساط، فروش بسته‌های اینترنتی، پرداخت قبوض (برق، تلفن، گاز، موبایل)، سازماندهی ضمانت‌ها، شارژ مستقیم سیمکارت موبایل، تسهیلات غیرحضوری (آسان)، مشارکت در طرح احسان، غیرفعالسازی خدمات غیرحضوری و استعلام پایا / ساتنا / پل، به عنوان دیگر قابلیت‌های برنامه تلفن همراه «باران» بانک زراعت نام برد.

شایان ذکر است امکانات دیگری از جمله فعالسازی غیرحضوری کارت، کیف پول ریال دیجیتال نهاد مالی، شارژ حساب از طریق برداشت مستقیم، درخواست چک دیجیتال (چابک)، درخواست سفته الکترونیک، صدور کارت هدیه مجازی، دریافت وجه بدون کارت از خودپرداز از طریق باران و خدمات کهربا (پرداخت موبایلی) نیز به تدریج تا پایان سال جاری در «باران» پیاده سازی و منتشر خواهد شد.


سرویس انتقال وجه هوشمند در بانک زراعت به مشتریان امکان می‌دهد که با نمایش هزینه کارمزد و زمان انجام تراکنش هر یک از روش‌های انتقال وجه، بهترین و مناسب‌ترین روش را برای انتقال وجه انتخاب کنند. همچنین با استفاده از سرویس شارژ حساب، می‌توان موجودی حساب را افزایش داد. از دیگر خدمات این برنامه تلفن همراه می‌توان به احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری، فعالسازی و غیرفعالسازی کارت، تغییر حساب پیش فرض کارت، گزارش صورتحساب، سازماندهی چک برگشتی و مشارکت در طرح احسان اشاره کرد. قابلیت‌های دیگر این برنامه تلفن همراه شامل سازماندهی ضمانت‌ها، پرداخت قبوض، شارژ سیمکارت، تسهیلات غیرحضوری، فروش بسته‌های اینترنتی و مشارکت در طرح کهربا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *