مهلت نهایی دبیرخانه “اثر سینمایی فجر ۴۲” برای صاحبان آثار

مهلت نهایی دبیرخانه «فیلم فجر ۴۲» به صاحبان آثار


دبیرخانه جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر اعلام کرد که آثاری که تا ساعت ۱۲ ظهر روز هفتم بهمن ماه نسخه dcp خود را تحویل ندهند، از جشنواره خارج خواهند شد. زمان انتشار بلیت‌ها نیز از ۹ بهمن ماه آغاز می‌شود و این زمان غیرقابل تمدید است. جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر نیز در مطالعات تاریخی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه تحت دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی چهل و دومین جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر، در راستای تکریم مخاطبان و خانواده هنر هفتم، اهالی رسانه و منتقدان، دبیرخانه جشنواره اعلام کرد آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر که پروانه نمایش دریافت کرده اند درصورتی که تا ساعت ۱۲ ظهر روز هفتم بهمن ماه نسخه dcp را تحویل ندهند از جشنواره خارج خواهند شد. با تاکید دبیرخانه جشنواره و با توجه به آغاز بلیت فروشی از ۹ بهمن ماه، این زمان غیر قابل تمدید خواهد بود.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.


آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر که پروانه نمایش دریافت کرده اند درصورتی که تا ساعت ۱۲ ظهر روز هفتم بهمن ماه نسخه dcp را تحویل ندهند، از جشنواره خارج خواهند شد. زمان این ضرورت غیر قابل تمدید خواهد بود. چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *