نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ثابت ماند

نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ثابت ماند


در معاملات امروز، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با قیمت ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و نرخ حواله دلار با قیمت ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان معامله شد که در مقایسه با روز قبل تغییری نداشت. اسکناس یورو نیز با قیمت ۴۶ هزار و ۴۷۹ تومان و نرخ حواله یورو با قیمت ۴۲ هزار و ۷۹۸ تومان معامله شد. همچنین اسکناس درهم امارات با قیمت ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش گذاشته شد و نرخ حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۷۶۲ تومان بود.

به گزارش دیجیاتور، در معاملات امروز (۵ بهمن) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و نرخ حواله دلار نیز ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز بدون تغییر بود.

هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۶ هزار و ۴۷۹ تومان بود و نرخ حواله یورو نیز به قیمت ۴۲ هزار و ۷۹۸ تومان معامله شد.

همچنین اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۷۶۲ تومان است.


تمامی خبرگزاری‌ها در امروز (۵ بهمن) اعلام کردند که در معاملات ارز و طلا، نرخ هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان است. همچنین نرخ حواله دلار نیز ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان محاسبه شده است. این مقدار نرخ تغییری نسبت به روز قبل نداشته است.

به گزارش مرکز مبادله ایران، هر اسکناس یورو در این مرکز به ارزش ۴۶ هزار و ۴۷۹ تومان و هر حواله یورو به قیمت ۴۲ هزار و ۷۹۸ تومان فروخته می‌شود.

در ضمن، هر اسکناس درهم امارات به ارزش ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۷۶۲ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *