حساب کاربری ربات تقلیدی نماینده دموکرات آمریکا معلق شد.

حساب کاربری ربات مقلد نماینده دموکرات آمریکا تعلیق شد


در این متن آمده است که شرکت چت جی پی تی، به دلیل سواستفاده از ابزارهای AI در یک طرح تبلیغاتی سیاسی، توسط شرکت اوپن ای آی حذف شده است. ساخته شدن چت جی پی تی به دست کارآفرینان سیلیکون به نام‌های مت کریسیلوف و جاد سامرز انجام شده است. همچنین آمده است که این کمیته اقدام سیاسی میلیون دلاری با همکاری استارت آپ AI «دلفی» باتی به نام «عقاید معنوی بات» را راه اندازی کرده است. این کمیته یک میلیون دلار حمایت مالی از بیل آکمن نیز دریافت کرده است. در نهایت آمده است که بات «عقاید معنوی بات» دارای توضیحاتی است که نشان می‌دهد این یک ابزار AI است و با رای دهندگان از طریق وب سایت ارتباط برقرار می‌کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از رویترز، این نخستین اقدام سازنده چت جی پی تی در واکنش به سواستفاده از ابزارهای AI در یک طرح تبلیغاتی سیاسی است.

سخنگوی شرکت در بیانیه ای در این باره نوشت: ما اخیرا حساب یک توسعه دهنده را حذف کردیم که عامدانه روابط حکومتی های استفاده از API های ما را نقض می کرد. براساس این روابط حکومتی ها استفاده از فناوری در طرح تبلیغاتی های سیاسی یا جعل هویت فردی بدون رضایت وی مجاز نیست.

«عقاید معنوی بات» با چت جی پی تی متعلق به شرکت اوپن ای آی توسط «مت کریسیلوف » و «جاد سامرز » کارآفرینان سیلیکون ولی ساخته شده است. آنها یک کمیته اقدام سیاسی (PAC) به نام «ما شایسته حمایت بهتر از فیلیپس هستیم» را راه اندازی کردند.

این PAC یک میلیون دلار از بیل آکمن میلیاردر دریافت کرده است. کمیته اقدام سیاسی مذکور با استارت آپ AI «دلفی» همکاری کرد تا بات مذکور را بسازد. اوپن ای آی حساب کاربری دلفی را روز جمعه تعلیق و اشاره کرد قوانین این شرکت استفاده از فناوری در طرح تبلیغاتی های سیاسی را منع کرده است.

«عقاید معنوی بات» دارای توضیحاتی بود که نشان می داد این یک ابزار AI است و می تواند از طریق وبت سایت با رای دهندگان ارتباط برقرار کند.


این متن نشان می دهد که چت جی پی تی ساخته شده توسط شرکت اوپن ای آی حذف شده است. دلیل این حذف انتقاض روابط حکومتی های استفاده از فناوری در طرح تبلیغاتی های سیاسی و جعل هویت فردی بدون رضایت است. این چت جی پی تی توسط شرکت اوپن ای آی توسط کارآفرینان سیلیکون به نام “مت کریسیلوف” و “جاد سامرز” ساخته شده است. یک کمیته اقدام سیاسی به نام “ما شایسته حمایت بهتر از فیلیپس هستیم” توسط این PAC راه اندازی شده است. این کمیته اقدام سیاسی یک میلیون دلار همکاری با استارت آپ AI “دلفی” کرده و بات “عقاید معنوی بات” را برای ارتباط با رای دهندگان ایجاد کرده است. بر اساس قوانین اوپن ای آی، استفاده از فناوری در طرح تبلیغاتی های سیاسی ممنوع است و به همین دلیل حساب کاربری دلفی تعلیق شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *