بازنمایی و بررسی متن تئاتر “هاوایی” در مجموعه فرهنگسرای اندیشه

نمایش و نقد «هاوایی» در فرهنگسرای اندیشه


اثر سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی و با حضور نیز محسن سلیمانی و جمعی از هنرمندان هنر هفتم و شهروندان علاقه‌مند، در سالن آمفی‌صحنه نمایش فرهنگسرای اندیشه اکران می‌شود. این اثر سینمایی که یک درام اجتماعی در بستر کمدی است، در مورد خروج و پناهنده‌شدن ورزشکاران است و با حضور بازیگران معروف مانند امین حیایی و امیر جعفری ساخته شده است. همچنین در جلسه برگزار شده در فرهنگسرا، سینمای کمدی ایران و علل استقبال مخاطبان از این نوع اثر سینمایی‌ها بررسی می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی فرهنگسرای اندیشه، اثر سینمایی «هاوایی» در سالن آمفی‌صحنه نمایش فرهنگسرای اندیشه اکران و پس از آن با حضور بهمن گودرزی کارگردان و نیز محسن سلیمانی فاخر کارشناس و منتقد اثر سینمایی و هم‌چنین حضور جمعی از هنرمندان هنر هفتم و شهروندان علاقه‌مند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در بخشی از این نشست، سینمای کمدی ایران و علل استقبال مخاطبان از اثر سینمایی‌های کمدی در سال های اخیر، مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

روایت خیالی این اثر سینمایی در قالب یک درام اجتماعی در بستر کمدی روایت می‌شود و درباره خروج و پناهنده‌شدن ورزشکاران است. در اثر سینمایی «هاوایی» امین حیایی، امیر جعفری، امیرحسین رستمی و… حضور دارند.

علاقه‌مندان برای حضور به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی مراجعه کنند.


اثر سینمایی «هاوایی» در سالن آمفی‌صحنه نمایش فرهنگسرای اندیشه اکران و پس از آن با حضور بهمن گودرزی کارگردان و نیز محسن سلیمانی فاخر کارشناس و منتقد اثر سینمایی و هم‌چنین حضور جمعی از هنرمندان هنر هفتم و شهروندان علاقه‌مند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. روایت خیالی این اثر سینمایی در قالب یک درام اجتماعی در بستر کمدی روایت می‌شود و درباره خروج و پناهنده‌شدن ورزشکاران است. در اثر سینمایی «هاوایی» امین حیایی، امیر جعفری، امیرحسین رستمی و… حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *