مدیرعامل بانک ملت دار فانی به وداع گفت.

مدیرعامل بانک ملت دار فانی را وداع گفت


در این متن، اعلام شده است که رضا حکومت‌آبادی، مدیرعامل قبلی بانک ملت پس از سپری کردن بیش از 30 سال خدمت در این بانک، در شب گذشته درگذشت. او در زمان تصدی مدیرعاملی بانک ملت و بازرگانی نتایج موفقیت‌آمیزی را به ثبت رساند و این بانک را به بزرگترین بانک ایران در حوزه منابع و شاخص‌های مالی تبدیل کرد. در سال ۱۴۰۱، او به عنوان چهره ماندگار نظام بانکی ایران شناخته شد. ارتباطات سازمانی بانک ملت این ضایعه را به خانواده و همکاران او تسلیت گفته و برای روح او آرامش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر می‌خواهد.

به گزارش دیجیاتور ارتباطات سازمانی بانک ملت، رضا حکومت‌آبادی مدیرعامل فقید این بانک که بیش از ٣٠ سال عمر با عزت خویش را مصروف خدمت به کشور و نظام بانکی کرد، شب گذشته به رحمت ایزدی پیوست.

رضا حکومت آبادی از مدیران خوشنام و موفق نظام بانکی بود که در زمان تصدی مدیرعاملی بانک‌های ملت و بازرگانی نتایج درخشانی را رقم زد و در مدت زمان حضورش در بانک ملت، این بانک را به بزرگترین بانک ایران از لحاظ منابع و بسیاری از شاخص‌های مالی تبدیل کرد.

آن مرحوم، به دلیل موفقیت در سازماندهی عالی و کلان نظام بانکی و حسن شهرت، در سال ١٤٠١ به عنوان چهره ماندگار نظام بانکی ایران معرفی و مانا شد.

ارتباطات سازمانی بانک ملت این ضایعه اسفبار را به خانواده محترم آن فقید سعید، همکاران و نظام بانکی کشور صمیمانه تسلیت می‌گوید و برای روح ایشان آرامش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نماید.


مدیر عامل بانک ملت، رضا حکومت آبادی، شب گذشته درگذشت. او برای سازماندهی عالی و کلان نظام بانکی تشویق شد و در زمان حضور خود در بانک ملت، بانک را به بزرگترین بانک ایران تبدیل کرد. ارتباطات سازمانی بانک ملت این خبر را به خانواده، همکاران و نظام بانکی کشور تسلیت می‌گوید و برای روح او آرامش و برای بازماندگان صبر و اجر می‌خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *