نمایش ویژه اثر سینمایی‌های فجر ۴۲ برای کم‌شنوا، معلول، و کوربینایان

اکران ویژه فیلم‌های فجر ۴۲ برای ناشنوایان، معلولان و نابینایان


در جشنواره اثر سینمایی فجر، به تنظیمات و آماده‌سازی شش اثر سینمایی بخش مسابقه جشنواره، توجه ویژه‌ای به ناشنوا‌ها، معلولان و نابینایان شده است تا این قشر مخاطب اثر سینمایی‌های این جشنواره باشند. این آثار در پردیس سینمایی مگامال برای نابینایان، معلولان و ناشنوا‌ها برگزار می‌شود. جشنواره اثر سینمایی فجر بین ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی جشنواره اثر سینمایی فجر، با آماده سازی و مناسب سازی شش اثر سینمایی بخش مسابقه این دوره جشنواره، امکان ویژه‌ای برای ناشنوایان، معلولان و نابینایان برای دیدن آثار در نظر گرفته شد تا این قشر نیز با حضور در هنر هفتم، مخاطب اثر سینمایی‌های چهل و دومین جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر باشند.

جشنواره اثر سینمایی فجر در همکاری با سوینا، موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) و هنر هفتم اشاره طی ۱۰ روز برپایی جشنواره میزبان نابینایان، معلولان و ناشنوایان در پردیس سینمایی مگامال خواهد بود.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.


ناشنوایان، معلولان و نابینایان امکان دیدن آثار اثر سینمایی فجر را دارند. این قشر با حضور در هنر هفتم، مخاطب اثر سینمایی‌های جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر خواهند بود. جشنواره اثر سینمایی فجر برپایی جشنواره میزبان ناشنوایان، معلولان و نابینایان در پردیس سینمایی مگامال خواهد بود. جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر در مطالعات تاریخی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *