هاوایی، بدون تلفیق، بهبود‌های کوچکی صورت گرفت و اکران ادامه یافت

«هاوایی» توقیف نشد/ اصلاحاتی جزیی اعمال و اکران ادامه پیدا کرد


اثر سینمایی سینمایی “هاوایی” توسط مرتضی شایسته تهیه شده است و در اکران با استقبال خوبی روبرو شده است. در گفتگو با برنامه “بسته پیشنهادی”، شایسته از وضعیت اثر سینمایی و شایعاتی که درباره آن منتشر شده است صحبت کرده و اعلام کرده است که اثر سینمایی هرگونه پایین کشیده شدن و اصلاحات برخی از گفته ها را درست نیست، زیرا روند اثر سینمایی بسیار مثبت بوده است. وی همچنین از محمد خزاعی، روح الله سهرابی و حبیب ایل بیگی که در اصلاحات اثر سینمایی کمک کرده‌اند و دوباره اثر سینمایی را اکران کرده‌اند، قدردانی کرده است. شایسته تاکید کرده است که اصلاحاتی متناسب با اثر سینمایی اعمال شده است و این اثر سینمایی هرگز از دور اکران خارج نشده است. او همچنین بیان کرده است که این اثر سینمایی نمونه ای از طنز تلخ است که درباره خروج از کشور است و همچنین مفهوم آموزنده ای دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی برنامه، مرتضی شایسته تهیه کننده اثر سینمایی سینمایی «هاوایی» در گفت‌وگویی با برنامه «بسته پیشنهادی» درباره وضعیت این اثر سینمایی و اینکه اکران است یا توقیف در توضیحاتی بیان کرد: این اثر سینمایی در اکران با اقبال خوبی هم مواجه شد اما برای برخی شایعات از برخی گله دارم و پیگیری می‌کنم. ولی درباره اثر سینمایی بگویم که روند آن خیلی مثبت است. اثر سینمایی را به هیچ وجه پایین نیاوردند چون برخی گفتند «هاوایی» پایین کشیده شده است تا اصلاح شود اما اینگونه نبود.

شایسته اضافه کرد: از آقایان محمد خزاعی، روح الله سهرابی و حبیب ایل بیگی مسؤولان سینمایی ممنونم که پای اثر سینمایی ایستادند، اصلاحاتی دادند که انجام شد و دوباره اثر سینمایی را اکران کردیم.

وی درباره کم و کیف اصلاحات اثر سینمایی عنوان کرد: اصلاحات وارد شده به اثر سینمایی خیلی جزیی بود که بلافاصله هم در سراسر ایران انجام شد و اکران ادامه پیدا کرد. در واقع اثر سینمایی از دور اکران خارج نشد.

شایسته تصریح کرد: اثر سینمایی محصول سال ۹۸ است و امسال اکران شد، اصلاحات هم چند کلمه بود که هیچ گونه تاثیری بر ساختار اثر سینمایی نداشت.

این تهیه کننده اظهار کرد: مسؤولان سینمایی کمک کردند و اثر سینمایی اکران شد وگرنه هنوز هم بعد از این چند سال منتظر می‌ماند. روایت خیالی اثر سینمایی درباره خروج از کشور است که به طنز کشیده شده است و بسیار هم آموزنده است.

برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه و جمعه شب‌ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.


اثر سینمایی سینمایی «هاوایی» با اکران در برخی نقاط ایران روبرو شد و اقبال خوبی داشت. شایعاتی درباره نقد و پایین آوردن این اثر سینمایی وجود دارد که باید پیگیری شود اما واقعیت این است که اثر سینمایی برخلاف شایعات، پایین کشیده نشده و روند حضور خود را حفظ کرده است. اصلاحاتی نیز در اثر سینمایی انجام شد که به دلیل جزیی بودن آنها، تاثیر زیادی بر ساختار اثر سینمایی نداشته است. اثر سینمایی سال ۹۸ ساخت و ساز شده و در سال ۹۹ اکران شده است. این اثر سینمایی داستانی تهیه کرده که به طور طنزی مسئله خروج از کشور را بررسی می‌کند و در عین حال آموزنده است. برنامه «بسته پیشنهادی» هر هفته در شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *