بررسی ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در هوشمندسازی

ارزیابی تکالیف دستگاه‌ها در هوشمندسازی بررسی می شود


در جلسه ششم بررسی ۲۰ درصد هوشمندسازی در تکلیف بند ج تبصر ۷ برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی با حضور مسوولان تکنولوژی مخابرات وزارت منابع هیدروکربن برگزار می‌شود. این جلسه اولین مرحله ارزیابی است و قبل از پایان سال دور دوم ارزیابی هوشمندسازی به صورت جامع برای وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشمول برگزار می‌شود. در این هفته میزبانی از وزارت مخابرات و تکنولوژی مخابرات، نیرو، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و میراث و ارشاد اسلامی صورت گرفته است. هدف از هوشمندسازی تلفیقی ایجاد حداکثر رضایت برای مردم است و این اولین تجربه در ارزیابی هوشمندسازی خدمات است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، احسان کیان‌خواه دبیر شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی گفت: ششمین جلسه بررسی ۲۰ درصد هوشمندسازی تکلیف بند ج تبصر ۷ برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی با حضور مسوولان تکنولوژی مخابرات وزارت منابع هیدروکربن امروز برگزار می‌شود.

وی افزود: این اولین مرحله ارزیابی است تا قبل از پایان سال دور دوم ارزیابی هوشمندسازی به‌صورت جامع برای وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشمول برگزار خواهد شد.

کیان‌خواه ادامه داد: این هفته میزبان وزارت مخابرات و تکنولوژی مخابرات، نیرو، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و میراث و ارشاد اسلامی بودیم. بر اساس برنامه هفتم سالانه ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها باید هوشمندسازی شود.

دبیر شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات افزود: هوشمندسازی تلفیقی از استعلامات_برخط، باز فناوری طراحی و تحول فرایندی و عزم سازمانی برای ایجاد حداکثر رضایت برای مردم است. این اولین تجربه دستگاه‌های ارزیابی شونده و ارزیابی کننده در هوشمندسازی خدمات است.


در جلسه بررسی ۲۰ درصد هوشمندسازی تکلیف بند ج تبصر ۷ برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی با حضور مسوولان تکنولوژی مخابرات وزارت منابع هیدروکربن برگزار می‌شود. این جلسه اولین مرحله‌ی ارزیابی است تا قبل از پایان سال دور دوم ارزیابی هوشمندسازی برگزار شود. هفتمین سالانه، ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها باید هوشمندسازی شود. هوشمندسازی تلفیقی از استعلامات برخط، باز فناوری طراحی و تحول فرایندی و عزم سازمانی برای ایجاد حداکثر رضایت مردم است. این اولین تجربه دستگاه‌های ارزیابی شونده و ارزیابی کننده در هوشمندسازی خدمات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *