70 درصد از حواله‌های دلار نیما بی‌پایه بود.

۷۰ درصد از حواله دلارهای نیما مشتری نداشت


نهاد مالی امروز دوشنبه حواله ارزی به مبلغ ۲۹۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار عرضه کرد که فقط ۹۲ میلیون و ۳۵۰ هزار دلار آن معامله شد. در نتیجه، تنها یک سوم حواله‌های عرضه شده به فروش رفت و برای ۲۰۷ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار حواله‌های عرضه شده به کاربر وجود نداشت. این روند در هفته‌های اخیر ادامه دارد و میزان عرضه چند برابر تقاضا است. در روز گذشته نیز میزان عرضه حواله در سامانه نیما چهار برابر تقاضا بود و ۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار حواله عرضه شده به فروش رفت.

به گزارش دیجیاتور به نقل از نهاد مالی، امروز دوشنبه دوم بهمن ۱۴۰۲ در مجموع معادل ۲۹۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار حواله ارزی عرضه شد که از این میزان فقط ۹۲ میلیون و ۳۵۰ هزار دلار آن معامله شد.

به این ترتیب امروز نیز در سامانه نیما فقط یک سوم حواله‌های عرضه شده به فروش رفت و برای ۲۰۷ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار از حواله‌های عرضه شدن کاربر وجود نداشت روندی که طی هفته‌های اخیر همچنان تداوم دارد و میزان عرضه چند برابر تقاضا است.

روز گذشته نیز میزان عرضه حواله در سامانه نیما چهار برابر تقاضا بود و ۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار از مجموع ۳۰۵ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار حواله عرضه شده، به فروش رفت.


امروز دوشنبه دوم بهمن ۱۴۰۲، معادل ۲۹۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار حواله ارزی عرضه شد. از این میزان فقط ۹۲ میلیون و ۳۵۰ هزار دلار آن معامله شد. به ترتیب، ۲۰۷ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار از حواله‌های عرضه شده به فروش رفت و کاربر‌ای برای باقی مبلغ وجود نداشت. این روند در هفته‌های اخیر ادامه داشته است و میزان عرضه بیش از چند برابر تقاضا است. روز گذشته نیز حواله‌های عرضه شده در سامانه نیما، چهار برابر تقاضا بود و ۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار از مجموع ۳۰۵ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار حواله فروش رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *