گزارش تنظیمی از افزایش تعرفه و حذف بسته های شبکه جهانی

گزارش رگولاتوری از میزان افزایش تعرفه و حذف بسته های اینترنت


در این متن آمده است که امیر لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی، در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی تأکید کرده است که هیچکدام از بسته‌های اینترنتی قبلی که تا دیروز در دسترس کاربران بوده‌اند حذف نمی‌شوند و افزایش قیمت آن‌ها بیش از ۳۴ درصد نخواهد داشت. وی همچنین اعلام کرده است که با اپراتورهایی که از این دو اصل تخطی کنند، برخورد قانونی خواهد شد. همچنین در بررسی‌ها نشان داده شده است که هیچ بسته‌ای که تا روز پنجشنبه در اختیار مردم بوده حذف نشده و تنها ۳۴ درصد افزایش یافته است. و در آخر آمده است که ۷ بسته‌ جدید با طول زمان ۹۰ روزه، ۱۲۰ روزه و ۱۸۰ روزه توسط اپراتورها معرفی شده است و برای ثبت شکایات می‌توان با سامانه ۱۹۵ تماس حاصل کرد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی گفت: هیچکدام از بسته‌هایی که تا دیروز در دسترس کاربران بوده نباید حذف شوند و بیش از ۳۴ درصد هم افزایش قیمت نخواهند داشت.

وی افزود: با اپراتورهایی که از این دو اصل تخطی کنند حتماً برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی همچنین در خصوص آخرین بررسی‌ها در خصوص حذف بسته‌های شبکه جهانی گفت: طبق بررسی مجدد همکارانم در سازمان در ساعت ۷:۱۳ صبح امروز، هیچ بسته‌ای (اعم از بسته‌های عادی، شبانه و …) که تا روز پنجشنبه در اختیار مردم بوده حذف نشده و تنها ۳۴ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین ۷ بسته‌ جدید ۹۰ روزه، ۱۲۰ روزه و ۱۸۰ روزه توسط اپراتورها معرفی شده است.

لاجوردی در پایان گفت: برای ثبت شکایات مردمی می‌توان با سامانه ۱۹۵ تماس حاصل کرد.


امیر لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی، اعلام کرد که بسته‌های اینترنتی که تا دیروز در دسترس کاربران بوده‌اند، نباید حذف شوند و قیمت آنها نیز بیش از ۳۴ درصد افزایش نخواهد داشت. وی همچنین بیان کرد که اپراتورهایی که از این دو اصل تخطی کرده‌اند، مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

لاجوردی در خصوص حذف بسته‌های شبکه جهانی نیز اظهار کرد که طبق بررسی مدیران سازمان، هیچ بسته‌ای که تا روز پنجشنبه در دسترس مردم بوده، حذف نشده و تنها ۳۴ درصد افزایش قیمت داشته است. همچنین ۷ بسته‌ی جدید با مدت زمان ۹۰ روزه، ۱۲۰ روزه و ۱۸۰ روزه توسط اپراتورها معرفی شده است.

در پایان، لاجوردی اعلام کرد که مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۹۵ ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *