گروه هنر صوتی حجاز به ایران نمی‌آید، پیانیست آلمانی جایگزین شد.

گروه موسیقی حجاز به ایران نمی‌آید/ پیانیست آلمانی جایگزین شد


در جشنواره هنر صوتی فجر به دلیل بروز مشکلات فنی، گروه هنر صوتی تلفیقی حجاز حضور نداشت، و به جای آن، موریتس ارنست، پیانیست آلمانی، دعوت شد تا در این دوره از جشنواره، رسیتال پیانو برگزار کند. ارنست که از سن چهار سالگی نواختن پیانو را آغاز کرده است، در مدرسه هنر صوتی دیتمولر تحصیل می‌کرده و جوایز متعددی در مسابقات بین‌المللی کسب کرده است. او در سال‌های گذشته در سالن‌های بزرگ اروپا و آمریکا به اجرای برنامه پرداخته است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی جشنواره هنر صوتی فجر، در پی عدم امکان حضور گروه هنر صوتی تلفیقی حجاز در بخش بین‌الملل به دلیل بروز برخی مشکلات فنی، کمیته بین‌الملل سی و نهمین جشنواره بین‌المللی هنر صوتی فجر با همکاری همه جانبه ارکان مختلف جشنواره، اقدام به دعوت از موریتس ارنست، پیانیست شناخته شده آلمانی جهت اجرای برنامه در این دوره از جشنواره کرد که با قبول این دعوت، رسیتال پیانو هنرمند آلمانی در همان زمان و مکان جایگزین برنامه لغو شده شد.

موریتس ارنست در سال ۱۹۸۶ در آلمان متولد شد و از ۴ سالگی نواختن پیانو را آغاز کرد. وی ادامه تحصیل پیانو را در مدرسه هنر صوتی دیتمولر ادامه داد و در آن موسسه، هنر صوتی‌شناسی نیز خواند. ارنست، جوایز متعددی در مسابقات معتبر بین المللی کسب کرده است. در سال ۲۰۰۳، برای تکمیل آموزه‌هایش نزد فویچت ‌واگنر رفت.

مورتس ارنست در سال‌های گذشته در بسیاری از سالن های بزرگ و معتبر اروپا و آمریکا به اجرای برنامه پرداخته است.


موریتز ارنست، پیانیست آلمانی، برای اجرای رسیتال پیانو در جشنواره هنر صوتی فجر دعوت شده است. او از سن ۴ سالگی نواختن پیانو را آغاز کرده و جوایز متعددی را در مسابقات معتبر بین المللی کسب کرده است. ارنست در سال‌های گذشته در سالن‌های بزرگ و معتبر اروپا و آمریکا به اجرای برنامه پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *