برنده جایزه بین‌المللی GTIAward به سامانه جراحی مکاترونیک از راه دور سینا اعطا شد

کسب جایزه جهانی GTIAward توسط سامانه جراحی رباتیک از راه دور سینا


شرکت تلکامسل اندونزی، به همراه شرکت نوآوران مکاترونیک و علوم درمانی سینا موسسه آموزش عالی علوم علوم درمانی تهران، با انجام اولین عمل جراحی مکاترونیک از راه دور در فاصله ۵۰۰ کیلومتری در اندونزی، جایزه GTI Award ۲۰۲۴ در بخش خدمات موبایل و برنامه کاربردی نوآورانه را از آن خود کردند. این پروژه با نمایش اقتدار فناورانه کشور در حوزه تجهیزات پیشرفته علوم درمانی، اهمیت جهانی دارد و در رقابت با شرکت‌های برجسته دنیا مانند نوکیا و هوآوی، موفق به دریافت این جایزه شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از موسسه آموزش عالی علوم علوم درمانی تهران، شرکت تلکامسل اندونزی به واسطه پروژه مشترک با شرکت نوآوران مکاترونیک و علوم درمانی سینا موسسه آموزش عالی علوم علوم درمانی تهران و انجام اولین عمل نمایشی جراحی مکاترونیک از راه دور در فاصله ۵۰۰ کیلومتری در مجمع الجزایر اندونزی، جایزه GTI Award ۲۰۲۴ را در بخش خدمات موبایل و برنامه کاربردی نوآورانه از آن خود کرد.

این رویداد جهانی و اثر گذار در حوزه مخابرات موبایل، هر ساله در بارسلونای اسپانیا در ۵ حوزه، مشتمل بر جایزه پیشرفت نوآورانه در فناوری موبایل، جایزه خدمات موبایل و برنامه کاربردی نوآورانه، جایزه توسعه بازار، جایزه بهترین برنامه های کاربردی ۵G و همچنین جایزه افتخاری برگزار می شود.

اهمیت این جایزه در اندازه ای است که در ادوار گذشته به شرکت هایی همچون نوکیا، اریکسون و هوآوی تعلق گرفته است و امسال این جایزه به پروژه جراحی مکاترونیک از راه دور سینا در کشور اندونزی که بر بستر مخابراتی شرکت تلکامسل اندونزی شکل گرفته، اهدا شده است.

در این پروژه مشترک، شرکت نوآوران مکاترونیک و علوم درمانی سینا، اولین عمل نمایشی جراحی مکاترونیک از راه دور در فاصله ۵۰۰ کیلومتری بین دو شهر بندونگ و جوکجاکارتای اندونزی را در خردادماه گذشته، در حضور رییس جمهور دو کشور به نمایش گذاشت و اقتدار فناورانه کشور در حوزه تجهیزات پیشرفته علوم درمانی را در ورای مرزهای جغرافیایی به اثبات رسانید.


شرکت تلکامسل اندونزی جایزه GTI Award ۲۰۲۴ را برای انجام اولین عمل نمایشی جراحی مکاترونیک از راه دور در فاصله ۵۰۰ کیلومتری اهدا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *